"ניצול ציני של רצח ישראלים": מרב מיכאלי תובעת את שמעון ריקלין

שרת התחבורה הגישה תביעה נגד העיתונאי בגין פרסום שקרי לאחר הפיגוע בבאר שבע, "הטעיית הציבור בכוונת מכוון כדי להפוך את התובעת לבוגדת ואויבת העם הוא מעשה נבלה העולה כדי התרת דמה של התובעת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/22 16:55 י באייר התשפב

"ניצול ציני של רצח ישראלים": מרב מיכאלי תובעת את שמעון ריקלין
מרב מיכאלי, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

זמן קצר לאחר הפיגוע המשולב בבאר שבע בו נרצחו ארבעה ישראלים בידי בדואי תושב הנגב, צייץ איש התקשורת שמעון ריקלין את הדברים הבאים: "מרב מיכאלי בתגובה לפיגוע: למה הרגו את המחבל? אובדן חיים מצער", למעלה מחודש אחר כך, ושרת התחבורה הגישה הבוקר (ד') תביעה נגדו בבית המשפט השלום בתל אביב בגין פרסום שקרי, כך על פי דיווח של רפאלה גויכמן בדה מרקר. 

https://twitter.com/Riklin10/status/1506286539785084939

עוד עולה מהדיווח, כי סכום התביעה עומד על 300 אלף שקלים, עקב נזקים שנגרמו ליושבת ראש מפלגת העבודה מהפרסום של ריקלין. בנוסף, דורשת מיכאלי להסיר את הציוץ, בנוסף להודעה מטעם ריקלין כי מדובר בפרסום שקרי. 

"האמירה שפרסם ריקלין כביכול מפיה של התובעת, ושאותה בדה מליבו, היא פרסום מעוול ושקרי שאותו היא לא מוכנה לספוג", כך נאמר בתביעה, "ניצול ציני של הירצחם של ישראלים בפיגוע על ידי הטעיית הציבור בכוונת מכוון כדי להפוך את התובעת לבוגדת ואויבת העם הוא מעשה נבלה העולה כדי התרת דמה של התובעת. הפרסום הופץ מחוץ לטוויטר גם בסמוך לפיגועים אחרים מה שהגדיל את הנזק לתובעת". 

יש לציין כי באותו היום הוסיף ריקלין ציוצים נוספים בעלי אופי דומה, וכך למשל כתב, "מח"ש בתגובה לפיגוע: לעצור מייד את היורה במחבל", "יאיר לפיד בתגובה לפיגוע: מעשי הרצח משני הצדדים לקראת הרמדאן ופסח חייבים להיפסק מייד. שולח את תנחומי ללוחם החופש".