בנט באלקנה: אחדות זה לבוא במגע גם עם שמאלנים

ראש הממשלה הגיע לביקור ביהודה ושומרון, לראשונה מאז נכנס לתפקידו. בדבריו טען כי, "הממשלה היא לטובת כולם. אעשה כל מאמץ בעולם להחזיק ביחד. אף אחד לא מודר, חוץ ממי שמדיר את עצמו"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 17/05/22 16:04 טז באייר התשפב

בנט באלקנה: אחדות זה לבוא במגע גם עם שמאלנים
בנט באלקנה, צילום: קובי גדעון, לע"מ

לראשונה מאז שנכנס לתפקיד ראש הממשלה, נפתלי בנט, הגיע הבוקר (ג') לביקור בהתיישבות ביהודה ושומרון, לציון 45 שנה להקמת היישוב אלקנה. מאות פעילי ימין הפגינו בעת ביקרו במועצה המקומית נגד התנהלות שלו כנגד הימין וכנגד מצביעי ימינה וקראו לעברו "בנט את אלקנה לא תמכור לערבים" ו"התיישבות אינה 'השתמש וזרוק'". עוד קראו המפגינים, שצריך להפיל את הממשלה בהקדם.

את פניו של ראש הממשלה קיבלו ראש המועצה, אסף מינצר, לצד תלמידי כיתה א' מבית הספר "כרמים", ושילה הר-שושנים, אביו של סגן יואב הר-שושנים ז"ל, אשר נפל בלבנון בשנת 1994. לאחר מכן, המשיך רה"מ בנט לתצפית הצופה על אלקנה ועל השכונה החדשה, "גבעת מעוז", שאושרה זה עתה בממשלה. לסיום, השתתף ראש הממשלה באירוע חגיגי לציון 45 שנים להיווסדה של המועצה המקומית אלקנה. 

בנט באלקנה

בנט באלקנה צילום: קובי גדעון, לע"מ

בפתח דבריו התייחס בנט לסיפור ההקמה של אלקנה, וציין כי שר התקשורת יועז הנדל הוא בן היישוב. ראש הממשלה התייחס גם למתיחות בקואליציה ואמר, "כראש ממשלת ישראל, אני לא רוצה שאף קבוצה במדינת ישראל תחייה בחרדה. הממשלה היא לטובת כולם. אעשה כל מאמץ בעולם להחזיק ביחד. אף אחד לא מודר, חוץ ממי שמדיר את עצמו. מי שלא רוצה לבוא לממשלה, אני לא יכול לכפות עליו, אבל כולם מוזמנים. עכשיו כששואלים אותי מה העת, עת לאחדות. זה הצורך הגדול ביותר לעם ישראל היום - עת לאחדות. אחדות זה לבוא במגע עם אנשים אחרים, גם אם הם 'חלילה' שמאלנים".