"מנסה להתחנף": נפתלי בנט הגיע לאלקנה והתקבל במחאה

ברקע ביקורו של ראש הממשלה באלקנה, עשרות תושבים ופעילי "הקו האדום" מפגינים מחוץ למבנה המועצה. "בנט צריך להבין שהציבור בהתיישבות אומרים שהוא אינו רצוי כאן", אמרו ראשי המחאה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 17/05/22 11:22 טז באייר התשפב

"מנסה להתחנף": נפתלי בנט הגיע לאלקנה והתקבל במחאה
ההפגנה מול ביקורו של בנט באלקנה, צילום: מחאת הקו האדום

לראשונה מאז שנכנס לתפקיד ראש הממשלה, נפתלי בנט הגיע הבוקר (ג') לביקור בהתיישבות ביהודה ושומרון, לציון 45 שנה להקמת היישוב אלקנה. מאות פעילי ימין הפגינו בעת ביקרו במועצה המקומית נגד התנהלות שלו כנגד הימין וכנגד מצביעי ימינה וקראו לעברו "בנט את אלקנה לא תמכור לערבים" ו"התיישבות אינה 'השתמש וזרוק'". עוד קראו המפגינים, שצריך להפיל את הממשלה בהקדם.

בהזמנה שהופצה בקרב ראשי היישוב, אנשי ציבור ורבנים צויין כי המפגש ייערך במבנה המועצה המקומית ב-10 בבוקר בנוכחות ראש המועצה אסף מינצר. בנט נחת מוקדם יותר במסוק ונפגש עם ראש המועצה ובני נוער מהיישוב והמשיך לסיור בחטמ"ר אפרים.

מאז ההודעה על הגעת בנט לאלקנה, תושבים רבים מביעים את זעמם על האירוע ומפעילים לחץ במטרה למנוע את הדבר. ככל הנראה, במטרה להימנע מעימותים ומתמונות לא מחמיאות מהביקור החגיגי, הוחלט בסביבת ראש הממשלה לסגור את האירוע לסיקור תקשורתי. 

מוחים מול הגעת בנט לאלקנה

מוחים מול הגעת בנט לאלקנה צילום: מחאת הקו האדום

ראש מטה מחאת הקו האדום יואל שילה שהיה בין המפגינים היום אמר כי, "ראש הממשלה נפתלי בנט, כחלק מהתנעת מסע הבחירות, מנסה להתחנף לתושבי יהודה ושומרון אחרי שהוא החרים אותם עד כה, ומכר את מדינת ישראל למועצת השורא היינו מצפים ממי שהיה יו"ר מועצת יש"ע שיגדיל ויבנה בהתיישבות. בנט צריך להבין שהציבור בהתיישבות אומרים שהוא אינו רצוי כאן ולא ניתן לו למכור את אלקנה ויישובים נוספים למנסור עבאס וחבריו".

בנט: "מי שמרים יד על אזרח ישראל - דמו בראשו"


 

קודם הגעתו לאלקנה בנט ביקר בחטמ"ר אפרים יחד עם הרמטכ"ל אביב כוכבי. בנט אמר בתום הביקור: "ההנחיה היא ברורה - לפגוע במחבלים בכל מקום שבו נמצאים, עם כל סוגי האמל"ח. אנחנו נותנים את כל הגב לצה"ל ולמשטרת ישראל לפגוע בכל מחבל - בירושלים, ביהודה ושומרון, ובכל מקום אחר בארץ. מי שמרים יד על אזרח ישראל או חייל צה"ל - דמו בראשו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן