משפחת גולדין דורשת: לא להחזיר את גופת אחיו של זכריא זביידי

המחבל שנפצע בחילופי אש עם כוחות הביטחון ביום שישי וטופל מאז בבית החולים רמב"ם בחיפה, מת הבוקר והביא לדרישת משפחתו של הדר גולדין שגופתו מוחזקת ברצועת עזה: "אם המינימום הזה לא ייעשה - זאת תהיה חשיפה של בלוף 'המאמצים להשבת הבנים'"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 15/05/22 15:20 יד באייר התשפב

משפחת גולדין דורשת: לא להחזיר את גופת אחיו של זכריא זביידי
שמחה גולדין, נגד החזרת גופת המחבל, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

המחבל דאוד זביידי, אחיו של זכריא זביידי, שאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה מאז נפצע באורח קשה ביום שישי במסגרת חילופי האש עם כוחות צה"ל וימ"מ באזור ג'נין, מת היום (א') מפצעיו. מבית החולים נמסר כי, "הפצוע הועבר לרמב"ם ביום שישי מונשם ומורדם והוגדר במצב אנוש עם הגעתו לחדר הלם. הוא טופל בטיפול נמרץ, והבוקר נקבע מותו".

משפחתו של הדר גולדין, חלל צה"ל שגופתו מוחזקת בידי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה במשך שמונה השנים האחרונות, תקפה את התנהלות הממשלה בנושא: "עוד מחבל היום בידי ישראל. אנחנו דורשים לא להשיב את המחבל זביידי לחמאס ללא השבת הבן שלנו שנמצא בעזה כבר 8 שנים". 

"אם מדינת ישראל לא מסוגלת לעשות את המינימום הזה זאת תהיה חשיפה נוספת של בלוף 'המאמצים להשבת הבנים'", אמרו במשפחת גולדין והפנו אצבע מאשימה כלפי שר הביטחון שאישר לפתוח את מעבר ארז לכניסת פועלים מרצועת עזה: "זה נאמר ביום בו בני גנץ מכניס עשרות אלפי פועלים מעזה לישראל".