גדעון סער נגד גנץ בפתח ישיבת הממשלה: ההחלטה אינה נכונה

שר המשפטים תקף פעמיים את החלטת שר הביטחון לפתוח את מעבר ארז ליציאת פועלים ובעלי היתרים מרצועת עזה: "צריך להוציא את חמאס וסינוואר ממרחב הנוחות שלהם ולא לשדר עסקים כרגיל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/22 12:31 יד באייר התשפב

גדעון סער נגד גנץ בפתח ישיבת הממשלה: ההחלטה אינה נכונה
סער, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בתום הערכת מצב ביטחונית, הוחלט אמש על פתיחת מעבר ארז ליציאת פועלים ובעלי היתרים מרצועת עזה החל מהיום (א') זאת לראשונה מאז נסגר בתאריך ה-3 במאי 2022. "המשך המדיניות האזרחית תתאפשר בהתאם להערכת המצב ולשימור היציבות הביטחונית", כך נמסר מדוברות מתאם פעולות הממשלה בשטחים.

שר המשפטים גדעון סער, היה היחיד בקרב שרי הממשלה שתקף את ההחלטה אמש. "חידוש הכנסת פועלים מעזה לעבודה בישראל בעת הזאת - אינו צודק ואינו נכון. את סינואר וחמאס, שעוסקים בהסתה ובטרור ללא הפסקה, יש להוציא מאזור הנוחות שלהם".

הבוקר חזר סער על דבריו בפתח ישיבת הממשלה: "הכנסת פועלים מעזה לישראל בעת הזו אינה נכונה בשעה שחמאס עוסק בהסתה, עוסק בהכוונת טרור, בהתססה בניסיון להבעיר תבערה בירושלים וביהודה ושומרון וגם עם ערביי ישראל צריך להוציא את חמאס וסינוואר ממרחב הנוחות שלהם ולא לשדר עסקים כרגיל".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן