הטרור לא עוצר השוטרים הגיבו תוך שניות: ניסיון פיגוע בעיר העתיקה

תוך כדי צעקות "אללה ואכבר" מחבל חמוש בחפץ כהה התנפל על שוטרים בעיר העתיקה בבירה ונוטרל, מצבו קשה. אין נפגעים לכוחותינו. המשטרה מטפלת ביידוי אבנים וחסימת צירים, נעצרו חשודים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/22 18:16 י באייר התשפב

השוטרים הגיבו תוך שניות: ניסיון פיגוע בעיר העתיקה
זירת הפיגוע, הערב, צילום: דוברות המשטרה

עוד פיגוע בעיר העתיקה בירושלים: חשוד ערבי הגיע הערב (ד') לשער הכותנה בעיר העתיקה בירושלים והתנפל בהסתערות וריצה מהירה לעבר שוטרים המוצבים במקום עם חפץ בידו, תוך צעקות "אללה ואכבר" והנפת ידיו לעברם בתנועות של דקירה ותקיפה.

בתגובה מהירה ובתוך שניות בודדות, השוטרים שנהדפו לאחור כתוצאה מהתקיפה האגרסיבית של החשוד כמחבל, השיבו לעברו בירי מדויק וממוקד והוא נוטרל. אין נפגעים בקרב כוחותינו.

החשוד, פלשתיני תושב איו"ש בשנות העשרים לחייו, שטופל בשלב ראשוני בשטח ע"י גורמי הרפואה של המשטרה וצוותי החירום וההצלה, פונה לקבלת טיפול רפואי במצב קשה. בתוך כך, כוחות משטרה הוזעקו למקום והחלו באיסוף ממצאים בזירת האירוע. לפני זמן קצר התקיימה הערכת המצב בראשות סגן מפקד מחוז ירושלים והחלה בדיקה של נסיבות האירוע.

זירת הפיגוע, הערב

זירת הפיגוע, הערב צילום: דוברות המשטרה

כזכור, רק לפני יומיים הגיע מחבל פלשתיני כבן 19 אל עמדת לוחמי מג"ב בשער שכם בירושלים, שלף סכין ודקר באורח קשה. את אחד הלוחמים בפלג גופו העליון. הלוחמים הגיבו בירי לעבר המחבל, הוא נוטרל ופונה במצב קשה לטיפול רפואי.  

בנוסף לניסיון הדקירה, זמן קצר לאחר הפיגוע החלו הפרות סדר באזור העיר העתיקה שכללו יידוי אבנים, חסימת הציר ועימותים עם כוחות המשטרה הפועלים במקום. ממשטרת ישראל נמסר כי כוחותיה פועלים בשעה האחרונה לשמירת הסדר הציבורי ומניעת התפרעויות ואלימות באזור ציר 20 בצפון ירושלים, עד כה, נעצרו 3 חשודים במקום.

דוברות המשטרה

דוברות המשטרה צילום: הסכין בו עשה המחבל שימוש בשער שכם

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן