לא עוצר אחרי בנימין נתניהו: זה האיש הבא שינון מגל יארגן לו מימון המונים?

כמעט ארבעה מיליון שקלים השיג העיתונאי והמגיש ינון מגל למען בנימין נתניהו תחת הכותרת "נתניהו, לעולם לא תצעד לבד". ברשתות החברתיות הוא חשף את היעד הבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/22 22:05 ט באייר התשפב

אחרי בנימין נתניהו: זה האיש הבא שינון מגל יארגן לו מימון המונים?
ינון מגל. עוד גיוס?, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

איש התקשורת והמגיש ינון מגל בעוד מימון המונים: הוא כתב ברשתות החברתיות כי במידה והפרקליטות תחליט להגיש כתב אישום נגד שלמה פילבר, עד המדינה בתיקי נתניהו, הוא יגייס עבורו "כספים וסוללת עורכי דין".

מגל: עדותו של פילבר מסמרת שיער

מגל ציטט את פילבר כאומר שהפך לעד מדינה בעקבות זאת שאין לו מיליוני שקלים למשפט, וכתב: "אם אחרי האיומים של הפרקליטות דרך שופרות המשפט, ובעקבות העדות מסמרת השיער של פילבר היום בבית המשפט, ולאחר שפילבר התוודה שהפך לעד מדינה כי 'אין לי 2 מיליון שקל למשפט', אני מתחייב לגייס עבורו כספים וסוללת עורכי דין אם הפרקליטות תחליט להגיש נגדו כתב אישום מונפץ".

כזכור, מגל גייס לנתניהו כמעט ארבעה מיליון שקלים, בקמפיין שלווה בדברי הסבר: "אנחנו יוצאים היום לגיוס ההמונים הגדול של מחנה הימין מתוך תחושה והבנה שמשפט נתניהו הוא תוצאה של רדיפה וניסיון להשיג בכל דרך ובכל מחיר הרשעה של מנהיג המחנה ומתוך כוונה להרחיק אותו מהנהגת המדינה".

לא חש מוטרד. פילבר

גיוס המונים לטובתו? פילבר צילום: Yonatan Sindel/Flash90


"היום, אנו אנשי המחנה הלאומי תורמים את חלקנו להגנה על מנהיג המחנה כי כשהשמאל והפרקליטות הושיבו את בנימין נתניהו על ספסל הנאשמים - הם הושיבו עליו את כולנו. המשפט הזה אינו של נתניהו בלבד והוא לא יושב שם לבדו. לכן כולנו לוקחים היום חלק במימון המשפט - כי המשפט הזה הוא של מחנה הימין כולו".