הקרע בציונות הדתית: נפתלי בנט לא יוזמן לחגיגות יום ירושלים בישיבת מרכז הרב

בכל יום ירושלים מציינת ישיבת מרכז הרב את המאורע בחגיגות המוניות בהשתתפות ראשי ממשלה ובכירים שונים. השנה, למרות שהוא חובש כיפה, ראש הממשלה בנט לא יוזמן לאירוע | נשקלת האפשרות להזמין דווקא את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 10/05/22 18:16 ט באייר התשפב

הקרע בציונות הדתית: נפתלי בנט לא יוזמן לחגיגות יום ירושלים בישיבת מרכז הרב
בנט במרכז הרב. שנים יפות יותר, צילום: תקשורת שר החינוך

יום ירושלים הוא יום חגה של הציונות הדתית, ובכל שנה נערכת עצרת מרכזית בישיבת מרכז הרב בה משתתפים רבנים בכירים, אישי ציבור ופוליטיקאים, בראשם ראש הממשלה המכהן. על פי פרסום בוואלה, המארגנים לא מתכוונים להזמין את נפתלי בנט ראש הממשלה הנוכחי.

נתניהו במרכז בשנת 2019

נתניהו במרכז בשנת 2019 צילום: Aharon Krohn/Flash90

כזכור, המהלך הפוליטי של בנט להקמת ממשלה עם השמאל ורע"מ העמידה אותו במרכזן של ביקורות קשות מתוך הציבור הציוני דתי. בשנת 2018, בה שימש בנט שר החינוך, הוא השתתף בעצרת ושיבח את הישיבה: "בזכות מנהיגי הישיבה, תלמידיה ורבניה, חזונו של הרב קוק זצ"ל מוסיף קומה בכל יום ויוצאים אלפי בוגרים שנושאים את דגל הישיבה לכל מקום אליו הם מגיעים - שילוב של חיי תורה וחיי מעשה".

עוד על פי הדיווח, נשקלת האופציה להזמין את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו כראש אופוזיציה, לאחר שנהג להשתתף בו כמעט מדי שנה לאורך כהונתו. גם נשיא המדינה, יצחק הרצוג, הוזמן ואישר את הגעתו. מלשכתו של ראש הממשלה לא התקבלה תגובה לדיווח בוואלה.

החגיגות במרכז בשנת תש"פ:

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן