אחרי המפלה בהצבעה, בנט ולפיד עוקצים את האופוזיציה בטיקטוק

אחרי התקופה הסוערת שעוברת על הקואליציה היום הרשתה לעצמה לנשום לרווחה לאחר שהצבעת אי האמון שאיימה עליה נפלה בניצחון של הקואליציה. כעת, ראש הממשלה ולפיד החליטו לעקוץ את הקואליציה בסרטון טיקטוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/22 21:31 ח באייר התשפב

אחרי המפלה בהצבעה, בנט ולפיד עוקצים את האופוזיציה בטיקטוק
בנט ולפיד במליאת הכנסת, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

תקופה לא פשוטה עברה על הממשלה בראשותו של נפתלי בנט, אחרי שבחודש האחרון עידית סילמן מי שהיתה יו"ר הקואליציה ונדבך חשוב בהרכבה, החליטה לפרוש מהקואליציה והותירה אותה ללא רוב אל מול אופוזיציה שמשתוקקת להפיל אותה, פרשנים פוליטיים רבים הספידו את הממשלה ולא נתנו לה כל סיכוי להתחיל את מושב הקיץ אך נראה שכנגד כל הסיכויים הממשלה ממשיכה את ימיה.

אחרי שמוקדם יותר היום (ב')התקיימה הצבעת אי האמון שהסתיימה במפלה של האופוזיציה , כך שהקואליציה פתחה את כנס הקיץ בניצחון על האופוזיציה על אף שהיא ללא רוב וכנגד כל ההערכות, כעת אחרי הניצחון, התפנו ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי לסרטון טיקטוק, בו הם עוקצים את מי שטען שהממשלה הזאת לא תחזיק מעמד רגע אחרי פתיחת הכנס. 

@yair_lapid הממשלה פה בשביל להישאר. @naftalibennett_official ♬ צליל מקורי - Yair Lapid - יאיר לפיד

"כולם אמרו "יום שני תראו הכל הולך להתפרק", והיום יום שני נכנסו פנימה והצבענו והקואליציה ניצחה בכל הכח"

בסרטון, נראה ראש הממשלה החליפי לפיד נכנס למשרדו של בנט ואומר לו "ראש הממשלה אני לא יודע אם שמת לב, אמרו היום שני דברים, אחד אמרו שאתה חושב שהממשלה הולכת ליפול, ואז נכנסתי לחדר שלך  ואמרת לי היא פה עומדת ממשיכה", לפיד המשיך והוסיף בעקיצה "כולם אמרו "יום שני תראו הכל הולך להתפרק", והיום יום שני נכנסו פנימה והצבענו והקואליציה ניצחה בכל הכח".

ראש הממשלה בנט סיים את הסרטון בנימה אופטימית ואמר "נכון, אנחנו הולכים להמשך ניצחונות, לקיים ממשלה מצוינת במדינת ישראל, למען אזרחי ישראל אנחנו רוצים לעשות דברים טובים והמקטרים שיקטרו".  

כזכור, מוקדם יותר (ב') דווח כי ראש הממשלה בנט מתכוון לוותר על שותפותה של רע"מ בקואליציה ומתכנן להכניס תחתיה את מפלגת יהדות התורה מהלך שאם יצלח יעניק לקואליציה אריכות ימים.