קלמן ליבסקינד ועמרי מניב ראש בראש: "עבודה אנטי עיתונאית ושרלטנית"

העיתונאי הסרוג הקדיש את טורו במעריב לתחקיר של עמרי מניב על מותו של מוסא חסונה בלוד וכתב: "נפיחה גדולה" | מניב לא נשאר חייב: "אינספור המלים המתאמצות וההתייחסות הדמגוגית לסיפור שפרסמנו לא ישנו את המציאות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/22 14:46 ז באייר התשפב

קלמן ליבסקינד ועמרי מניב ראש בראש: "עבודה אנטי עיתונאית ושרלטנית"
צילום: Yossi Aloni/Flash90

שנה עברה מאז "שומר החומות" והפרעות בלוד, ובתחקיר של עמרי מניב ב-N12 חזרו שוב לחקירת מותו של מוסא חסונה. כזכור, חסונה נורה על ידי תושבים יהודים בלוד לאחר שהיה בין המון זועם שזרק אבנים ויידה בקבוקי תבערה. לאחר החקירה שוחררו חמישה יהודים שנעצרו, ומניב טען כי היו שיבושים וטיוח בחקירה.

"נפיחה גדולה"

קלמן ליבסקינד תקף את מניב בטור שלו במעריב, ופירט מדוע התחקיר של מניב הוא "נפיחה גדולה". קלמן כתב: "מניב, ככל שמדובר באייטמים שמעורבות בהם אג'נדות ועמדות פוליטיות, הוא עיתונאי חשוד", והזכיר את התחקיר הכושל שלו על מכינת עצמונה. קלמן עבר פרט פרט "כדי להסביר כמה רדודה הייתה העבודה העיתונאית של מניב".

קלמן ליבסקינד

קלמן ליבסקינד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מניב עונה: "מעשה לא עיתונאי"

מניב לא נשאר חייב וכתב בטוויטר: "ההשתלחות הארסית של קלמן בי אישית על עצם פרסום של כשל משטרתי היא מעשה לא עיתונאי. קלמן לא מתמודד עם הראיות לטיוח אלא עוקף אותן בגיבובי אג'נדה שהוא מייחס לי".

קלמן ענה לכתב התחקירים של N12: "אגיד לך, עמרי, מהו 'מעשה עיתונאי'. מעשה עיתונאי מתחיל ונגמר באמת. ואתה, ולא בפעם הראשונה, מניח לאמת ועושה עבודה אנטי עיתונאית ושרלטנית, כדי להגיע לשורה התחתונה הנוחה לך. עשית את זה בפעם הראשונה ב'תחקיר' שלך על מכינת עצמונה, ומסתבר שהפרשה ההיא לא לימדה אותך דבר".