הפיגוע באלעד | שיפור במצבם של הפצועים; המחבלים עדיין לא נתפסו

מנהל בית החולים בילינסון: שני הפצועים מהפיגוע באלעד יצאו מכלל סכנת חיים ויש שיפור במצבם | המחבלים עדיין לא נתפסו, המפכ"ל: "רק עניין של זמן עד שנשים עליהם את היד. עד שלא נתפוס אותם, אנחנו נמשיך לפעול בהיערכות הגבוהה ביותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/22 09:12 ז באייר התשפב

הפיגוע באלעד | שיפור במצבם של הפצועים; המחבלים עדיין לא נתפסו
זירת הפיגוע באלעד, צילום: Yossi Aloni/Flash90

הפיגוע הקשה באלעד: לצד שלושת הנרצחים, שני פצועים קשה הובהלו לבית החולים בילינסון עם חבלות קשות לאחר שהמחבלים הצליחו לפגוע בהם. הבוקר (א') אומר ד"ר ערן רוטמן, מנהל בית החולים בילינסון, כי שיפור חל במצבם של שני הפצועים שאושפזו במצב קשה והם יצאו מכלל סכנת חיים. 

בראיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM הוא אמר: "שניהם בהחלט יציבים, יש התייצבות במצבם, זה מעודד. שניהם נפגעו בגולגולת. אחד גם נפגע בפנים, כתוצאה מהמכות שהם קיבלו מהגרזן. הם נאלצו לעבור ניתוחים מאוד ארוכים, אבל בהחלט הצוותים שלנו עשו עבודה טובה והם ממשיכים להילחם עליהם".

זירת הפיגוע באלעד

זירת הפיגוע באלעד צילום: Yossi Aloni/Flash90

המפכ"ל: "עניין של זמן עד שנשים עליהם את היד"

בתוך כך, נמשך המצוד אחר המחבלים. המפכ"ל קובי שבתאי אמר אמש (שבת) בסיום הערכת מצב: "אנו רואים שיתוף פעולה הדוק בין כל גופי הביטחון, משטרה, שב"כ וצה"ל. לא נקבל שום תוצאה למעט לכידתם של המחבלים וזהו רק עניין של זמן עד שנשים עליהם את היד".

שני המחבלים

שני המחבלים צילום: דוברות המשטרה

"עד שלא נתפוס אותם, אנחנו נמשיך לפעול בהיערכות הגבוהה ביותר של המשטרה עם כל הכוחות והאמצעים. הכוחות ערוכים להיתקלות חמה מתוך הנחת עבודה מבצעית שהמחבלים עדיין חמושים ומסוכנים, ולא מן הנמנע שיבקשו לפגוע בכוחות הביטחון שיבואו איתם במגע", הוסיף שבתאי.

צפו בתיעוד ממסוק המשטרה:

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן