הר הבית יפתח ליהודים - בחמאס מאיימים

אחרי שהיה סגור מאז חג הפסח, הר הבית יפתח ליהודים ביום העצמאות, ארגון הטרור חמאס מאיים כי הפתיחה תגרור הסלמה, "האישור שניתן לכניסת יהודים הוא הניצוץ שיוביל לפרוץ עימות חדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/22 07:53 ג באייר התשפב

הר הבית יפתח ליהודים - בחמאס מאיימים
הר הבית, ארכיון, צילום: מנהלת הר הבית

הר הבית שוב במוקד: אמש (ג') הודיעו במשטרת ישראל כי ביום העצמאות שיתקיים מחר תותר כניסת יהודים להר הבית, זאת לאחר שנסגר לכניסת יהודים במהלך חג הפסח. ארגוני הטרור מגיבים באיומים וטוענים כי פתיחת ההר תענה בדם.

חמאס: "האישור שניתן לכניסת יהודים להר הבית יוביל לעימות חדש"

בכירים ברשות הפלשתינית אמרו לכלי התקשורת כי: "הנפת דגל ישראל ושירת ההמנון הישראלי בהר הבית מהווים פגיעה ברגשות הפלסטינים, הערבים והמוסלמים". בארגון הטרור חמאס הוסיפו: "האישור שניתן לכניסת יהודים להר הבית ביום חמישי הוא בחזקת הניצוץ שיוביל לפרוץ עימות חדש עם הכיבוש. בני העם הפלסטיני לא יאפשרו לכיבוש להתפרץ מחדש לאלאקצא". 


(מהומות בהר הבית).

בן גביר: "איום ועוד איום עלולים לקפל את ממשלת בנט"

בתגובה לאיומי דובר חמאס לפיהם יש לסגור ההר גם אחרי הרמדאן, מסר יו"ר עוצמה ח"כ איתמר בן גביר כי: "בחמאס למדו את השיטה ועוד איום ועוד איום עלולים לקפל את ממשלת בנט שכבר הרימה דגל לבן בירושלים והפעם ליצור תקדים שלא נברא: סגירת הר הבית גם ביום העצמאות בניגוד למה שהובטח אפילו בקבינט".

לדברי ח"כ בן גביר: "ממשלת ישראל חייבת להבין שאם תתקפל פעם נוספת ותיצור תקדים מסוכן, אוהבי הר הבית לא יישארו אדישים ולא ייקבלו את הכניעה".