אחרי שלא הגיע לטקס כשר החוץ: נתניהו משתלח בלפיד

כבר שנתיים ששר החוץ יאיר לפיד לא מוצא לנכון להגיע לטקס הממלכתי בערב יום השואה ביד ושם, היום צייץ נתניהו בטוויטר כי "בשנה הבאה אני מצפה לראות אותו בטקס כיו"ר האופוזיציה"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 28/04/22 20:48 כז בניסן התשפב

אחרי שלא הגיע לטקס כשר החוץ: נתניהו משתלח בלפיד
לפיד ונתניהו, צילום: Israel Sellem/POOL/Flash90

יום הזיכרון לשואה ולגבורה פותח את ימי הטקסים הממלכתיים שמתקיימים ביום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות, אבל מהטקס הראשון שהתקיים אמש (ד') ביד ושם נעדר שר החוץ יאיר לפיד שמשמש גם כראש הממשלה החליפי.

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו שדווקא נכח בטקס צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו "מן הראוי ששר החוץ יאיר לפיד היה משתתף בשנתיים האחרונות בטקסי יום הזיכרון הממלכתיים לשואה ולגבורה" וסיים בעקיצה כי "בשנה הבאה, כשלפיד יהיה ראש האופוזיציה, אני מצפה לראות גם אותו ביד ושם" שנועדה לאותת ללפיד כי הוא מתכנן להיות ראש ממשלה בזמן זה בשנה הבאה.

מן הראוי ששר החוץ יאיר לפיד היה משתתף בטקס ממלכתי

נזכיר כי גם בשנה שעברה לפיד שהיה אז יו"ר האופוזיציה לא הגיע לטקס מכיוון שטס לארצות הברית. מסביבת לפיד נמסר כי אומנם לפיד לא הגיע ליד ושם אך שלח נאום מצולם שהוקרן במספר טקסים ברחבי הארץ. 

חבר הכנסת ולדימיר בליאק, יצא להגנת לפיד והגיב לנתניהו "אם לא ישב בכלא, שנה הבאה נתניהו ישמע את נאומו של ראש הממשלה יאיר לפיד".