מכתב עם קליע במעטפה: איומים ברצח על המשפחה של בנט

משטרת ישראל מעדכנת כי בעקבות מכתב איומים ברצח ובתוכו כדור חי של נשק שהופנה כלפי משפחת ראש הממשלה נפתחה חקירה שהוטלה על להב 433 בשיתוף שירות הביטחון הכללי. יחידת מגן תתגבר את האבטחה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 26/04/22 17:02 כה בניסן התשפב

מכתב עם קליע במעטפה: איומים ברצח על המשפחה של בנט
גילת בנט וראש הממשלה, צילום: אריאל זנדברג

ראש הממשלה נפתלי בנט מתמודד עם אתגרים רבים כיאה לתפקידו הבכיר, בנוסף לצרות בתוך המפלגה, לאחר שאמש (ב') חבר הכנסת עמיחי שיקלי הוכרז כפורש ממפלגת ימינה. אולם, בשעות האחרונות נראה כי ישנו איום חדש ומטריד לא פחות. 

משטרת ישראל עדכנה היום (ג') כי בעקבות מכתב איומים ברצח ובתוכו כדור חי של נשק שהופנה כלפי משפחת ראש הממשלה והועבר למשטרת ישראל, נפתחה חקירה שהוטלה על להב 433 בשיתוף שירות הביטחון הכללי. בעקבות מכתב האיומים שהופנה כלפי ראש הממשלה ומשפחתו, החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה של יחידת מגן על משפחת רה"מ.

כזכור, לפני חודש נחשף כי בעקבות ההחלטה כי ביתו של נפתלי בנט ברעננה הוא מעון ראש הממשלה הרשמי בוצע בו שיפוץ בעלות של כ-50 מיליון שקלים על חשבון משלם המיסים. בסוף השבוע שעבר חשפה איילה חסון כי משפחת בנט מנצלת את הפסיקה ומזמינה משלוחי אוכל 'טייק אווי' לביתה בעלות של עשרות אלפי שקלים בחודש. על כך נמסר מלשכתו של בנט: "נתניהו הוציא 2 מיליון שקל יותר ממני".