נשיא ארצות הברית ביידן: בכוונתי לבקר בישראל בחודשים הקרובים

ראש ממשלת ישראל ונשיא ארצות הברית שוחחו, וביידן הודיע לבנט כי הוא מקבל את הזמנתו וכי הוא מתכוון להגיע לישראל בחודשים הקרובים. בנט: "אני בטוח שהנשיא, ידיד אמת של ישראל שדואג לביטחונה, לא יאפשר להסיר את משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/22 20:10 כג בניסן התשפב

נשיא ארצות הברית ביידן: בכוונתי לבקר בישראל בחודשים הקרובים
בנט וביידן , צילום: Avi Ohayon/GPO

בצל המתיחות בירושלים: ראש הממשלה בנט שוחח הערב (א') עם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. ראש הממשלה ברך את הנשיא לרגל חג הפסחא ועדכן אותו במאמצים להפסיק את האלימות ואת ההסתה בירושלים. הנשיא ורה"מ שוחחו על הנושא האיראני, ובעיקר על הדרישה האיראנית להסיר את משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור האמריקנים.

ראש הממשלה בנט בירך: "אני בטוח שהנשיא ביידן, ידיד אמת של ישראל, שדואג לביטחונה, לא יאפשר להסיר את משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור. ישראל הבהירה את עמדתה בנושא: משמרות המהפכה הם ארגון הטרור הגדול בעולם".  הנשיא נענה להזמנתו של רה"מ והודיע כי בכוונתו לבקר בישראל בחודשים הקרובים.

מוקדם יותר היום (א') בתדריך לעיתונאים זרים אמר שר החוץ לפיד כי "פעילים של החמאס, של הג'יהד האיסלאמי, פורצים שוב ושוב למסגד בבקרים, הכניסו לתוכו אמצעי לחימה, זרקו מתוכו אבנים ונפצים, והשתמשו בו כבסיס כדי לעורר מהומות אלימות", אמר לפיד. "לפני הרמדאן הודענו שאם הוא יעבור בשקט, אחריו נכפיל את מספר רשיונות העבודה מעזה ל-20 אלף פועלים שיוכלו לצאת בכל יום לעבודה בישראל. לאור הימים האחרונים, אנחנו נשקול מחדש את ההחלטה".