ביקורת בישראל נגד ביידן: "הניסיון לבטל את הגדרת משמרות המהפכה כארגון טרור הוא עלבון לקורבנות"

ראש הממשלה ושר החוץ פרסמו הודעה בדבר כוונתה של ארצות הברית להסיר את משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור, "משמרות המהפכה הורגים יהודים מפני שהם יהודים, נוצרים מפני שהם נוצרים, ומוסלמים מפני שאינם נכנעים להם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/22 12:23 טו באדר ב'

ביקורת בישראל נגד ביידן: "הניסיון לבטל את הגדרת משמרות המהפכה כארגון טרור הוא עלבון לקורבנות"
הלוויתו של קאסם סולימאני, גנרל במשמרות המהפכה, צילום: shutterstock

לאחר הפרסום אתמול כי ארה"ב שוקלת להסיר את משמרות המהפכה של איראן מהרשימה השחורה של ארגוני הטרור שלה בתמורה להבטחות איראניות בדבר ריסון "הכוח המובחר", בישראל מותחים ביקורת חריפה על הדברים. 

בהודעה משותפת שיצאה הבוקר (ו') מטעם ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד, נמסר כי, "משמרות המהפכה הם ארגון טרור שרצח אלפי אנשים, כולל אמריקאים. אנחנו מתקשים להאמין שארה"ב תסיר את הגדרתו כארגון טרור". 

בנט ולפיד

בנט ולפיד צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

ידיהם מוכתמות בדמם של אלפי איראנים וברמיסת נשמתה של החברה האיראנית

"משמרות המהפכה האיראניים הם החיזבאללה בלבנון, הם הג'יהאד האיסלאמי בעזה, הם הח'ותים בתימן, הם המיליציות בעיראק. משמרות המהפכה עומדים מאחורי ההתקפות על אזרחים וחיילים אמריקנים בכל רחבי המזרח התיכון, כולל בשנה האחרונה. הם אלה שעמדו מאחורי התכנונים להתנקש בחייהם של פקידי ממשל אמריקנים בכירים.

משמרות המהפכה נטלו חלק ברצח מאות אלפי אזרחים סורים, הם הרסו את לבנון, הם עוסקים בדיכוי רצחני של אזרחים איראנים. הם הורגים יהודים מפני שהם יהודים, נוצרים מפני שהם נוצרים, ומוסלמים מפני שאינם נכנעים להם. הם חלק מרכזי ובלתי נפרד במכונת הדיכוי הרצחנית באיראן. ידיהם מוכתמות בדמם של אלפי איראנים וברמיסת נשמתה של החברה האיראנית. 

"הניסיון לבטל את הגדרת משמרות המהפכה כארגון טרור, הוא עלבון לקורבנות ומחיקה של מציאות מתועדת, שיש לה הוכחות חד משמעיות. אנו מתקשים להאמין שהגדרת משמרות המהפכה כארגון טרור תבוטל תמורת "הבטחה לא לפגוע באמריקנים. המלחמה בטרור היא משימה של העולם כולו. אנו מאמינים שארצות הברית לא תפקיר את בעלות בריתה הקרובות ביותר תמורת הבטחות ריקות של טרוריסטים".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן