הליכוד: "הניסיון של בנט ולפיד להיאחז בכיסאותיהם הוא פתטי וחסר סיכוי"

אחרי שעות עמוסות אירועים ביטחוניים וטרור בירושלים, במפלגת הליכוד אומרים כי נפילת הממשלה היא עניין של זמן: "ביטחון ישראל היא משימתנו לדורות. חייבים להקים מיד ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/22 18:32 טז בניסן התשפב

הליכוד: "הניסיון של בנט ולפיד להיאחז בכיסאותיהם הוא פתטי וחסר סיכוי"
כוחות משטרה בעיר העתיקה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במפלגת הליכוד מתייחסים הערב (א') למאורעות היום הראשון של חול המועד פסח, ולאלימות הערבית-מוסלמית שנרשמה, בעיקר בירושלים ובפרט באזור מזרח העיר והמקומות הקדושים. הבוקר הותקפו יהודים כשהם עטופים בטלית בדרכם לתפילה בכותל המערבי. מוקדם יותר נרגמו מספר אוטובוסים שעשו את דרכם גם כן לכיוון הכותל.

צפו: יהודים מותקפים על ידי מוסלמים

בליכוד זועמים על המצב וממשיכים ללחוץ על החברים הימנים בקואליציה: "כשיהודים אינם יכולים ללכת בביטחה בלב ירושלים בחג הפסח, בשעה שניתן להקים לאלתר ממשלת ימין חזקה, ישנם חברי כנסת בקואליציה שנבחרו בקולות הימין שמבינים שהממשלה הזאת סיימה את דרכה ושהניסיון של בנט ולפיד להיאחז בכיסאותיהם הוא פתטי וחסר סיכוי. אותם חברי כנסת אינם מוכנים להמשיך ולתלות את ביטחון ישראל בהחלטות מועצת השורא של האחים המוסלמים ובממשלה חלשה שאיבדה את הרוב בכנסת.

בליכוד הוסיפו וקראו: "בעוד נפילת הממשלה היא רק עניין של זמן קצר, ביטחון ישראל היא משימתנו לדורות. אין מקום לדחיות נוספות – חייבים להקים מיד ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל".