שרת החינוך הודיעה: בעלי עירוני קריית שמונה איזי שרצקי זכה בפרס ישראל

יפעת שאשא ביטון, בת העיר קרית שמונה הודיעה כי איש העסקים בן ה-75 זכה בפרס ישראל בתחום מפעל חיים: "התרגשתי מתרומתו הענפה לעיר, לילדים ולאזור הגליל בכלל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/22 12:56 ב בניסן התשפב

שרת החינוך הודיעה: בעלי עירוני קריית שמונה איזי שרצקי זכה בפרס ישראל
שרצקי מקבל את אות כבוד של נשיא מדינת ישראל "מגן הכבוד: תקווה ישראלית", אוגוסט 2018, צילום: קובי גדעון, לע"מ

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון הודיעה היום (א') כי איש העסקים ובעלי עירוני קריית שמונה בכדורגל, איזי שרצקי, הוא חתן פרס ישראל בתחום מפעל חיים. "זכות גדולה נפלה בחלקי לבשר לאיזי שרצקי על זכייתו בפרס ישראל בתחום מפעל חיים לשנת תשפ"ב", אמרה השרה, שבעצמה נולדה בעיר הצפונית.

השרה הוסיפה על זכייתו של שרצקי בן ה-75 כי "התרגשתי מתרומתו הענפה לעיר, לילדים ולאזור הגליל בכלל. איזי השקיע כדרך חיים בקבוצה העירונית, אבל לא פחות מזה בחינוך, בחינוך הבלתי פורמלי וביוזמות רבות למען תושבי הצפון".

ועדת פרס ישראל ציינה בנימוקיה: "הפרס יוענק על תרומתו ארוכת השנים למערכות החיים בפריפריה הצפונית בתחומי החינוך, התרבות, הרווחה, הפנאי, הספורט והקהילה. קשר של שותפות, בראיית טובתם של ילדי הצפון וקו העימות. הקמת ושיפוץ מתנ"סים, גנים ובתי ספר, מרפאות, טיפוח התיאטרון, הספורט, משלחות של בני נוער לתחרויות של שירה, ריקוד וספורט והפיכת קבצת הכדורגל 'עירוני קריית שמונה' עוגן לפעילות ספורט מעצימה לגאוות הצפון. הקמת ספרייה ועוגן משמעותי לגליל העליון ולתושבי הצפון בעיתות מצוקה שחוו בסוף שנות ה-90 ועד עצם היום הזה".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן