נתניהו הציג את עצמו לחברי קונגרס: "כראש ממשלה בעבר ובעזרת השם גם בעתיד"

נתניהו השתתף במשלחת המדינית הוירטואלית ודיבר על הגרעין האיראני: "איראן גרעינית תסכן את ארה"ב, זה יסלול הדרך לנשק גרעיני לידי מדינות ערביות רבות במזרח התיכון"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 31/03/22 18:41 כח באדר ב'

נתניהו הציג את עצמו לחברי קונגרס: "כראש ממשלה בעבר ובעזרת השם גם בעתיד"
צילום: דוברות בנימין

המשלחת המדינית הוירטואלית שחנכה המועצה האזורית בנימין בהובלת ראש המועצה ישראל גנץ ובשיתוף ארגון yes Israel, התכנסה לשיחה עם ראש הממשלה לשעבר ח"כ בנימין נתניהו.  בשיחה השתתפו עשרה חברי קונגרס אמריקנים. "החדשות הטובות הן שישראל חזקה מתמיד", פתח נתניהו והוסיף כי "כלכלת ישראל יציבה, השוק החופשי חזק, הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מדהים וכך גם היכולות המודיעיניות בהן ישראל צוברת יתרונות שמניבים שיתופי פעולה עם מדינות מגוונות"

בצד של ה"בשורות הרעות" כלשונו, דיבר נתניהו על איראן ועל ההסכם המתגבש בינה לבין המערב. "אנחנו לא רוצים שהאייטולות יהיו בעלי יכולות גרעיניות ויוכלו לקדם כל פיתוח גרעיני. אם איראן תגיע לשם - גם ארה"ב תעמוד בפני סכנה".

"מי שעומד לצידנו מבין שהפגנת חולשה פוגעת לא רק בישראל אלא בעולם החופשי כולו"

נתניהו הרחיב בנושא לחברי הקונגרס והסביר כי "איראן ללא ההסכם המתגבש - היא מדינה מבודדת בינלאומית. איראן עם הסכם תהיה חזקה ותקבל לגיטימציה רחבה בזירה הבינלאומית. כראש ממשלת ישראל בעבר ובעזרת השם בעתיד, לא אסכים להסכמים שיאפשרו לאיראן להגיע להיות מדינה בעלת יכולות גרעיניות. אנו חייבים לוודא שאיראן מוגבלת ומה שקורה כרגע שעוסקים בהכלה ולא במניעה. אם לאיראן יהיה נשק גרעיני, זה יסלול הדרך לנשק גרעיני לידי מדינות ערביות רבות במזרח התיכון. זו תהיה טעות נוראית לאפשר מציאות כזו".

צילום: דוברות בנימין

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ הודה לנתניהו ופנה לחברי הקונגרס: "שיתופי הפעולה ביננו חשובים לערכים המשותפים שיש להתיישבות ביהודה ושומרון ומדינת ישראל ולארצות הברית. אנחנו מדברים ומקדמים את האמת במזרח התיכון, והאמת הזו משפיעה ישירות על התנהלות הזירה הבינלאומית. מי שעומד לצידנו מבין שהפגנת חולשה מול האוייבים ואבדן צדקת הדרך והערכים, פוגעים לא רק בישראל אלא בעולם החופשי כולו".