החל מהיום יהיה זול יותר לטוס לחו"ל

למחירי של כרטיסי הטיסה וביטוח הנסיעות הצטרפו בשנתיים האחרונות מחירי הבדיקות הקורונה שייקרו את מחירי הטיסות | אבל החל מהיום הבדיקות יהיו זולות יותר בעקבות מהלך חדש של משרד הבריאות

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/22 15:45 כח באדר ב'

החל מהיום יהיה זול יותר לטוס לחו"ל
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

טסים לחופשה בחו"ל? לצד המחיר של כרטיס הטיסה יש הוצאה נוספת שמכבידה על הכיס של הנוסעים בכל העולם, מחיר בדיקות הקורונה. אבל החל מהיום (ה') המחיר יהיה זול יותר בזכות ההחלטה החדשה של משרד הבריאות.

מהיום זול יותר לטוס לחו"ל: מחירי הבדיקות החדשים

במשרד הבריאות הודיעו היום כי מתווה המחירים המוזל של בדיקות PCR בנתב"ג עבור נוסעים הנכנסים לישראל, יצא לדרך. מתווה המחירים המוזל החדש נכנס לתוקפו על פי הפירוט הבא: 63.2 ש"ח למשלמים מראש על הבדיקה ו79 ש"ח למשלמים בנתב"ג. תוצאת הבדיקה תינתן עד 13 שעות. 

במשרד הבריאות מוסרים כי נוסע שנכנס לישראל לאחר הוזלת מחירי הבדיקות, אך שילם מראש את סכום הבדיקה לפני שינויו - יזוכה אוטומטית בהפרש המחיר תוך 10 ימי עסקים על ידי החברה הדוגמת.

שקד: אפשר לטוס לחו"ל בדרכון זר

השבוע השרה איילת שקד הודיעה בטוויטר: "מתכננים חופשה בחו״ל? שימו לב. לאור הביקוש הגבוה לתורים עבור חידוש דרכונים בלשכות מינהל האוכלוסין, תתאפשר באופן זמני יציאת ישראלים המחזיקים בדרכון זר, עם דרכונם הזר. הנחיה זו תקפה עד לסוף חודש אוגוסט 2022. במקביל, מומלץ לקבוע כבר היום תור לחידוש הדרכון הישראלי לחודשים הקרובים".