"אלפיס" כבר כאן שינויים במערך בדיקות הקורונה של מד"א עקב השלג | כל הפרטים

מזג האוויר הסוער עלול לשבש את מערך הבדיקות לקורונה, שחלקן נעשות במתחמים פתוחים. במד"א נערכו מראש והעבירו את התפעול למתחמים סגורים. ""אנו ממשיכים לפעול בכל מקום וגם בתנאי מזג אוויר סוער"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 26/01/22 07:27 כד בשבט התשפב

שינויים במערך בדיקות הקורונה של מד"א עקב השלג | כל הפרטים
בדיקות קורונה בשלג, צילום: דוברות

הגל החמישי של נגיף הקורונה בדמות זן האומיקרון גורם לעלייה חדה בתחלואה ושיבושים קשים בשגרת החיים עקב בידודים ותורים ארוכים לבדיקות תכופות. סופת "אלפיס" כבר הגיעה לישראל, ועל פי תחזית מזג האוויר (ד') אחר הצהריים יחדור לארץ אוויר קר במיוחד, ושלג יחל לרדת גם בפסגות הרי הצפון מעל 800 מטר וצפוי להיערם על הקרקע. הגשם יגיע גם לצפון הנגב וקיים שם חשש ‏לשיטפונות. 

עקב מזג האוויר, במגן דוד אדום יעבירו חלק ממתחמי הבדיקה הפתוחים למבנים סגורים. זאת בהתאם לתנאי מזג האוויר במתחמי הבדיקות. כהכנה למזג האוויר הסוער סיפק מד"א לדוגמים במתחמי הבדיקה הפתוחים שיפעלו אמצעי הגנה מגשם וחליפות סערה שיאפשרו להם להמשיך ולבצע בדיקות על מנת לשמור על בריאות אזרחי ישראל.

במד"א מבקשים לציין כי טרם ההגעה למתקני הבדיקות יש להתעדכן באתר מד"א בשעות ובמיקום פעילות. "אנו ממשיכים לפעול בכל מקום וגם בתנאי מזג אוויר סוער למען אזרחי ישראל על מנת לאפשר שגרת חיים ככל שניתן תוך ההתמודדות עם נגיף קורונה ועצירת שרשראות ההדבקה", מסר אלי בין, מנכ"ל הארגון. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן