בתגובה לגל הטרור: נקודת התיישבות חדשה הוקמה בבנימין

לזכר שיראל אבוקרט ז"ל: נקודת התיישבות חדשה הקומה צמוד למעלה מכמש | יו"ר תנועת נחלה "תגובה ציונית הולמת.. זאת משימה ציונית וחלוצית ממדרגה ראשונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/22 15:33 כח באדר ב'

בתגובה לגל הטרור: נקודת התיישבות חדשה הוקמה בבנימין
צילום: נופי שיראל

בעקבות שורת הפיגועים האחרונים, הוקמה בלילה האחרון נקודת התיישבות חדשה הנקראת 'נופי שיראל', על שמה של שיראל אבוקרט, לוחמת המג"ב שנרצחה בפיגוע בחדרה. הנקודה נמצאת בסמוך ליישוב מכמש שבבנימין. מספר משפחות כבר מתגוררות במקום במבנה קבע מבלוקים ומספר אוהלים, יחד עם עשרות בני נוער מתנדבים.

יו"ר תנועת נחלה, דניאלה וייס:  "אנחנו עושים כאן היום את מה שממשלת ישראל הייתה צריכה לעשות אתמול, וקוראים לממשלת ישראל להכריז על הקמת 10 ישובים חדשים כתגובה ציונית הולמת".

צילום: נופי שיראל

יו"ר תנועת נחלה, צבי אלימלך שרבף: "צריך להקים יישובים ביהודה ושומרון ובכל ארץ ישראל בלי קשר לפיגועים. זאת משימה ציונית וחלוצית ממדרגה ראשונה, שכל כך חיונית לעם ישראל, ובודאי לנוכח ההשתלטות הערבית המשתוללת ביהודה ושומרון. על אחת כמה וכמה שאחרי סדרת פיגועים קשה כזאת יש צורך לחזור למשימות חלוציות הלאומיות, בנוסף לטיפול עקבי ומוחץ בטרור הערבי".

לאה מימון, ממשפחות נופי שיראל: "הרגשנו בשבוע האחרון יחד עם כל עם ישראל את הכאב ברצח אחינו היקרים שמספרם עולה מיום ליום, והיינו חייבים לעשות מעשה שיחזיר טיפת צבע לפנים, ויעורר רוח חדשה בעם ישראל. אז התחלנו להקים את היישוב פה בנופי שיראל, ואנחנו קוראים לעם ישראל להצטרף אלינו, לחזק ולהתחזק".