ישי שנרב התנצל בפני גלית דיסטל: "מקבל, פספסתי"

איש התקשורת הגיע לתכנית "מהצד שני" שם יצא נגד צביעות הימין שתוקף את ימינה והממשלה עם עבאס. "הבלופים של בנט שחתם שלא יישב עם רע"מ התקבעו חזק בתודעה. הפליק-פלאק של הצד השני קצת נשכח" | שנרב תקף את דיסטל - ונפל

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/22 13:58 כח באדר ב'

ישי שנרב התנצל בפני גלית דיסטל: "מקבל, פספסתי"
גלית דיסטל אטבריאן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

איש התקשורת ישי שנרב הגיע אמש (ד') לתכניתו של גיא זוהר, "מהצד השני", שם דיבר מספר דקות על הצביעות במחנה הימין כלפי הישיבה של ימינה עם רע"מ באותה ממשלה. "הבלופים של נפתלי בנט שחתם שלא יישב עם רע"מ כבר התקבעו חזק בתודעה. הפליק-פלאק של הצד השני קצת נשכח. באתי להזכיר", כתב שנרב.

בין שלל אנשי הימין אותם ציטט שנרב, היתה גם חברת הכנסת מהליכוד, גלית דיסטל אטבריאן, שכתבה בחשבון הפייסבוק שלה שלושה חודשים לפני הבחירות ולפני שנכנסה לעולם הפוליטי כי "מנסור עבאס הוא קול חדש שמעורר תקווה עצומה". 

צילום: צילום מסך

דיסטל הגיבה הגיבה היום לדברים בחשבון הטוויטר שלה: "ישי שנרב מתעקש אצל גיא זוהר שנורא רציתי את עבאס בממשלת הליכוד. הוא ציטט טקסט על שיתוף פעולה אזרחי שנכתב מהמטבח שלי לפני שהפכתי לפוליטיקאית בכלל. ומה מדהים? אותו שנרב עצמו ראיין אותי בגל"צ יום אחרי הבחירות ובשאלה על עבס אני עונה - לעולם לא, גם במחיר אובדן שלטון. פשוט מדהים".

לשנרב לא נותרה ברירה אלא להגיב לדיסטל ולהתנצל. "מקבל. פספסתי פה". בחשבון הטוויטר שלו כתב איש התקשורת: "הערה חשובה בעניין ח"כ דיסטל-אטבריאן: את השבחים למנסור עבאס היא כתבה שלושה חודשים לפני הבחירות. ייאמר לזכותה (ולחובתי שפספסתי) שביום שאחרי הבחירות היא כבר הצהירה שהוא לא האיש המתאים לחבר את החברה הערבית ושעדיף בחירות חמישיות מאשר קואליציה שתלויה בו. זה לא משנה את העובדה שהמפלגה שלה". 

ישי שנרב נגד גלית דיסטל: