גלי צה"ל לא מוותרים על המגיש הסרוג: התכנית החדשה של ישי שנרב

זמן קצר אחרי שסיים להגיש את תוכנית הבוקר שלו, שנרב חוזר לתחנה ביפו ויחד עם יניר קוזין, יגיש יומן חדשות לסיכום אירועי היום והשבוע, בימי חמישי בשעות אחר הצהריים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/22 17:09 יב באדר ב'

גלי צה"ל לא מוותרים על המגיש הסרוג: התכנית החדשה של ישי שנרב
ישי שנרב, צילום: גלי צה"ל

בתחילת החודש עזב המגיש הסרוג, ישי שנרב, את תוכניתו הקבועה בבגלצ "נכון להבוקר", לאחר ארבע שנים בתפקיד, אולם היום (ג') מתברר כי הוא עדיין נשאר בתחנה. צמד העיתונאים ואנשי גלי צה"ל, ישי שנרב  ויניר קוזין, יחברו לשידור משותף החל מיום ה', 24 במרץ, ויגישו יומן חדשות לסיכום אירועי היום והשבוע בשעות 17:00-19:00. התוכנית תהיה נדבך חדש בלוח השידורים המיוחד של גלי צה"ל בימי חמישי, רגע לפני סוף השבוע.

יניר קוזין

יניר קוזין צילום: גלי צה"ל

שנרב וקוזין יעניקו במה להעמקה בסיפורים החדשותיים של היום והשבוע בשיתוף כתבי גלי צה"ל, עם מיטב הפרשנים והמומחים ובאמצעות ראיונות מיוחדים, ויציידו את המאזינים בכל מה שצריך לדעת ולהכיר לקראת סוף השבוע. 
 
שנרב, איש גלי צה"ל, הגיש עד לאחרונה את רצועת 08:00 בבוקר והיה בעברו עורך בכיר וכתב בתחנה. קוזין, הינו ראש התחום הפוליטי של גלצ ומגיש תוכניות בתחנה ובערוץ כנסת.  תוכניתו של דרור גלוברמן "העתיד עכשיו" תשודר בימי חמישי בשעות  19:00-20:00.

שנרב: "עשו יד אחת נגדי"

כזכור, עם סיום תפקידו במערכת התכנית הכינו לשנרב לקט מכל הפאדיחות, ושנרב כתב בפייסבוק: "הם עשו יד אחת נגדי ואספו את כל פליטות הפה, הרגעים המצחיקים והראיונות ההזויים שהספקנו לנפק ב-4 שנים האחרונות. כדי להשפיל אותי באופן סופי הם גם שידרו את זה".