הסטירה של וויל סמית' באוסקר: כריס רוק מגיב לראשונה

הקומיקאי התייחס לתקרית במהלך הופעת סטנדאפ שלו אמש: "אני עדיין סוג של מעכל את מה שקרה" | הקומיקאי מכר יותר כרטיסים להופעות ביממה שחלפה מאז הטקס מאשר בחודש שקדם לו

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/22 11:51 כח באדר ב'

הסטירה של וויל סמית' באוסקר: כריס רוק מגיב לראשונה
רגע התקיפה, צילום: צילום מסך

תקרית הסטירה על במת האוסקר ששיגעה את העולם לפני שלושה ימים חוזרת לכותרת. הלילה (בין רביעי לחמישי) כריס רוק שהותקף על ידי וויל סמית' התייחס לראשונה לאירוע החריג במהלך הופעת סטנדאפ. רוק סיפר בדיחה על מחלת האלופציה אראטה של ג'יידה אשתו של סמית', אשר גורמת לה לאובדן שיער, והותקף על ידו. 



"איך היה סוף השבוע שלכם?!", קרא רוק לקהל, "אם באתם לשמוע על מה שקרה, יש לי מופע שלם שכתבתי לפני סוף השבוע הזה. אני עדיין סוג של מעכל את מה שקרה. אז, בנקודה מסוימת אני אדבר על השיט הזה - וזה יהיה רציני ומצחיק".

על פי דיווחים בארצות הברית, התקרית עם סמית' עשתה טוב למכירות הכרטיסים להופעות הקרובות של רוק. מאתר כרטיסים בשם "TickPick" נמסר לתקשורת האמריקאית כי ביממה שחלפה מאז טקס האוסקר הקומיקאי מכר יותר כרטיסים להופעות מאשר בחודש שקדם לו.

סמית': "ההתנהגות שלי הייתה בלתי מתקבלת על הדעת ובלתי נסלחת"

"אלימות על כל צורותיה היא רעילה והרסנית", כתב סמית' לאחר האירוע, "ההתנהגות שלי הייתה בלתי מתקבלת על הדעת ובלתי נסלחת. בדיחות על חשבוני הן חלק מהעבודה, אבל בדיחה על מצבה הרפואי של ג'דה הייתה יותר מדי בשבילי והגבתי אמוציונלית". 

"אני רוצה להתנצל בפניך בפומבי, כריס", הוסיף סמית', "הייתי לא בסדר וטעיתי. אני נבוך והמעשים שלי לא מעידים על הגבר שהייתי רוצה להיות. אין מקום לאלימות בעולם של אהבה וחסד".