השחקן וויל סמית' החטיף סטירה למנחה וזכה באוסקר

מבוכה נרשמה בטקס הפרסים היוקרתי בעולם הקולנוע, כאשר המגיש דיבר על אשתו של השחקן וספג מכות. "אל תגיד את השם של אשתי", צעק סמית' שאחר כך גילה כי זכה בפרס השחקן הטוב ביותר

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 28/03/22 09:01 כה באדר ב'

השחקן וויל סמית' החטיף סטירה למנחה וזכה באוסקר
צילום: shutterstock

לילה קשה עבר על אזרחי ישראל אמש (א'), עם הירצחם של שני לוחמי מג"ב בפיגוע ירי קטלני בחדרה, כאשר מחבלים פתחו באש לעברם במרכז העיר. אולם, בעולם הגדול חגגו אירוע שונה בתכלית, עם ציון טקס האוסקר ה-94 שהתקיים בלילה בלוס אנג'לס. 

בין כל הזוכים המאושרים והמפסידים המאוכזבים, איש אחד לא ישכח את הלילה הזה. הקומיקאי כריס רוק, שהגיש את אחד הפרסים, ספג סטירה בשידור חי מהשחקן וויל סמית'. המתקפה הגיעה לאחר שהשחקן לא אהב את ההערה של הקומיקאי שכוונה לאשתו, שלאחרונה איבדה את שערה עקב מחלה. "לא יכול לחכות לראות אותה מופיעה בסרט 'ג'י-איי-ג'יין 2", אמר רוק וזכה למכה חזקה מהשחקן שצעק לעברו, "אל תגיד את השם של אשתי". 

מה רבה הייתה המבוכה כאשר התברר לאחר מכן כי וויל סמית' בעצמו זכה בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר על תפקידו בסרט "משפחה מנצחת". "קודה", סרט דרמה אמריקאי שמביא את סיפורה של מתבגרת בת להורים חירשים, זכה בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן