פיגוע ירי בבני ברק עמית סגל: בנט צריך להתעורר בדחיפות על החיים שלו

הפרשן הפוליטי הבכיר התייחס לפיגוע הקטלני שגבה את חייהם של חמישה בני אדם ואמר, "המחדל איננו של השב"כ, אלא של עצימת העיניים. שנאת יהודים איננה מבדילה בין צדי הקו הירוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/22 21:26 כו באדר ב'

עמית סגל: בנט צריך להתעורר בדחיפות על החיים שלו
זירת הפיגוע בבני ברק, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

יומיים אחרי הפיגוע הקשה בחדרה שגבה את חייהם של שני חיילי מג"ב, הטרור שוב מרים את ראשו. חמישה בני אדם נרצחו הערב (ג') בפיגוע ירי בעיר בני ברק, כאשר מחבל מאזור צפון השומרון פתח בירי בכמה זירות שונות. 

עמית סגל

עמית סגל צילום: אריק סולטן

הפוליטיקאים הזדרזו לפרסם את תגובתם לאירועים, וגם הכתב הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, לא חסך בביקורת. בפוסט שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב כי עד שלא נכיר בבעיה לא נגיע לפתרון. "המחדל איננו של השב"כ, אלא של עצימת העיניים. שנאת יהודים איננה מבדילה בין צדי הקו הירוק, רמות הכנסה, מצב תשתיות, עליית יהודים להר הבית או קיומם של חגים כלשהם. אנחנו היהודים הפרובוקציה שדוקרת בעין, ועד שלא נסתלק זה לא ייפסק מבחינתם. אלא אם נתעורר". 

עוד הוסיף, בעודו פונה לראש ההמשלה נפתלי בנט, "ראש הממשלה צריך להתעורר בדחיפות על החיים שלו, לנער את שר לביטחון פנים, לדחות אחרי שתיקה ממושכת את הרמיזות המכוערות על חלקנו בהסלמה ולפעול בדחיפות למען שלומם של אזרחי ישראל".