על חשבונכם: בתוך פחות מחודש חצי משרי הממשלה טסו לחו"ל

בתחילת החודש יצאה הכנסת לפגרה ומייד חברי כנסת רבים ניצלו את החופשה כדי לטוס לחו"ל, גם בממשלה נרשמו לא מעט טיסות בזמן קצר, לאן טסו השרים?

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/22 14:55 כו באדר ב'

על חשבונכם: בתוך פחות מחודש חצי משרי הממשלה טסו לחו"ל
בנט במטוס, צילום: ללא

אמנם פגרה היא לא חופשה אבל לא מעט מחברי הכנסת היקרים שלנו נצלו את היציאה לפגרה ומיהרו לטוס לחו"ל. אם לצורך חופשה משפחתית ואם כדי לייצג את ישראל במקומות שונים בעולם במסווה של שדולות ידידות. למרות ששרי הממשלה לא מקבלים "פגרה", חצי משרי הממשלה המריאו בחודש האחרון. כל היעדים לפניכם.

איחוד האמירויות

את החברים החדשים של ישראל, שרי הממשלה אוהבים במיוחד, מי שטסו לשם בגל הטיסות האחרונות הם השרים אלעזר שטרן, מרב מיכאלי וחילי טרופר. כל אחד לסבב פגישות בנושאי משרדו.

ארצות הברית

ידידתנו הגדולה ביותר היא גם יעד נחשק אצל פוליטיקאים, לצד מספר לא מבוטל של חברי כנסת שטסו לארה"ב בפגרה, בניהם גם הבכירים יו"ר הקואליציה עידית סילמן ויו"ר הכנסת מיקי לוי, ניתן למצוא את השרים עודד פורר ומתן כהנא שטס לשבועיים על מנת לקדם את חוק הגיור בקרב הקהילות היהודיות.

שר הביטחון בני גנץ יורד מהמטוס, ארכיון

שר הביטחון בני גנץ יורד מהמטוס, ארכיון צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

הטיסה שלא הייתה להודו

ראש הממשלה בנט, שרת הפנים איילת שקד ושר הביטחון גנץ, כולם היו אמורים לטוס לביקורים בהודו, מה שמהר מאוד הפך לקרב ילדותי של מי יטוס ראשון, בסוף כל הטיסות התבטלו, גנץ בשל המצב הביטחוני ובנט בעקבות שחלה בקורונה.

ביקורים חשאיים בירדן

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום בירדן ודן עם המלך בצעדים לשיפור חייהם של הפלשתינים, לקראת חודש הרמדאן. גם השר עמר בר לב טס לירדן למטרה דומה. גם ראש הממשלה בנט ביקר אצל השכנים במצרים כחלק מפסגה מיוחדת.

בנט עם נשיא מצרים

בנט עם נשיא מצרים צילום: קובי גדעון/ לע"מ.

פריז

בירת צרפת היא ללא ספק מהערים היפות בעולם, שתי שרות בממשלה המריאו לשם לכנסים, שרת האנרגיה קארין אלהרר והשרה להגנת הסביבה תמר זנדברג.

גבולות אוקראינה

המלחמה באוקראינה משפיעה גם על ישראל שמנסה לתווך בין רוסיה לאוקראינה, שר החוץ יאיר לפיד לרומניה וסלובקיה, שם נפגש עם שרים בנוגע למלחמה הקשה, גם שר התפוצות נחמן שי נמצע לא מעט עם פליטים באזור והגיע בין היתר לורשה.

לפיד במעבר הגבול סירט

לפיד במעבר הגבול סירט צילום: שלומי אמסלם, לע״מ

קפריסין

שר האוצר אביגדור ליברמן טס לשכנינו בים התיכון ונפגש עם מקבילו הקפריסאי, נחמיא לשר האוצר ונציין כי זוהי טיסתו הראשונה מאז נכנס לתפקיד לפני 8 חודשים.

דרום אמריקה

שר המשפטים, גדעון סער, יצא לביקור רשמי בארגנטינה ואורוגוואי כנציג ממשלת ישראל בסדרת אירועים לציון 30 שנה לפיגוע בשגרירות ישראל בבואנוס איירס, סער גם נפגש עם מספר בכירים במדינות.