הותר לפרסום גנץ נפגש עם מלך ירדן ודן איתו בצעדים לשיפור חייהם של הפלשתינים

שר הביטחון בני גנץ נפגש היום עם מלך ירדן עבדאללה בארמון המלך ברבת עמון הפגישה עסקה באתגרים הביטחוניים האזוריים | גנץ איחל לו ולכל תושבי הממלכה רמד'אן כרים, לקראת חודש הרמד'אן שיחל בימים הקרובים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 29/03/22 14:00 כו באדר ב'

גנץ נפגש עם מלך ירדן ודן איתו בצעדים לשיפור חייהם של הפלשתינים
שר הביטחון בני גנץ יורד מהמטוס, ארכיון, צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

אחרי שביטל את טיסתו להודו, שר הביטחון בני גנץ נפגש היום (ג') עם מלך ירדן עבדאללה בארמון המלך ברבת עמון. בפגישה העלה גנץ בפני המלך את הצעדים שמתכוונת ישראל לעשות על מנת לשמור על חופש הפולחן בירושלים ובאיו"ש, את חשיבות התיאום הביטחוני בימים אלו וכן דן איתו בצעדים אזרחיים נוספים לטובת שיפור חייהם של הפלשתינים ביהודה ושומרון וברצועת עזה שימומשו תוך עמידה על האינטרסים הביטחוניים של ישראל. 

שר הביטחון הדגיש בפניו את חשיבות השמירה על היציבות והשקט, ואת הצורך הכולל להילחם בטרור, ובפרט בארגון דעא"ש, שעומד מאחורי הפיגועים האחרונים בישראל. שר הביטחון הודה למלך על מנהיגותו והשפעתו החיובית על האזור כולו, וכן על נכונותו לחזק את שיתופי הפעולה בין הממלכה לבין ישראל בכלל התחומים, ולהעמיק את השלום בין שתי המדינות. מדובר בפגישה השנייה בין השניים.

גם השר לביטחון פנים עמר בר-לב שנמצא בלב הסערה הציבורית בעקבות מספר התבטאויות חריגות שלו, יצא בשבוע שעבר לביקור סודי בירדן, שם נפגש עם מספר בכירים במדינה. מטרת הביקור הייתה הרחבת ההקלות הניתנות לפלשתינים בימי הרמאדן.

הקלות לפלשתינים: גם בשיחות של בנט עם א-סיסי

חודש הרמאדן יחל בשבת ובממשלה מתכוונים להרחיב את ההקלות לפלשתינים וערביי רצועת עזה באופן משמעותי. על פי הפרסום של מיכאל שמש זאת הייתה מטרת הביקור החשאי של בר לב בירדן. לכיפה נודע כי גם ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח בנושא עם נשיא מצרים א-סיסי בזמן ביקורו במצרים בשבוע שעבר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן