פיגוע ירי בחדרה הרב שמואל אליהו במסר לשוטרים: "לא לשמוע למפכ"ל המסכן הזה"

רבה הראשי של צפת התייחס לפיגוע הירי שגבה את חייהם של שני חיילי מג"ב ואמר, "המשטרה תפקדה לא באפס, אלא במינוס, במהלך שומר החומות ואת התוצאה אנחנו רואים עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/22 15:50 כה באדר ב'

הרב שמואל אליהו במסר לשוטרים: "לא לשמוע למפכ"ל המסכן הזה"
הרב אליהו., צילום: אלישמע סנדמן

פיגוע קשה בחדרה: רש"ט יזן פלאח ז"ל ורש"ט שיראל אבוקרט נרצחו בפיגוע ירי בעיר אמש (א'), כאשר שני מחבלים מאום אל פאחם פתחו באש לעבר חיילי מג"ב שחיכו בתחנת אוטובוס. פלאח, בן 19, תושב כסרא סמיע, התגייס למשמר הגבול לפני כשנה ושירת בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש. השאיר אחריו הורים, אח ואחות. אבוקרט, בת 19, תושבת נתניה.התגייסה למשמר הגבול לפני כחצי שנה ושירתה בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש. השאירה אחריה הורים ואח. 

הרב שמואל אליהו, רבה הראשי של צפת, התייחס בשיעורו לאירוע הקשה, שמצטרף לפיגוע הקטלני שאירע בבאר שבע לפני פחות משבוע, כאשר המחבל, תושב חורה בנגב רצח, אישה בתחנת דלק ברחוב דר חברון בעיר, המשיך במכונית לעבר המרכז המסחרי, דרס למוות רוכב אופניים, התקדם לעבר החנויות ודקר עוד שלוש נשים שאחת מהן מתה מפצעיה. 

"אנחנו אחרי שני פיגועים שעשו ערביי ישראל, ויש לזה סיבה. הם ראו את הרפיסות של משטרת ישראל בפרעות של שומר החומות. משטרה שתפקדה כמו משטרת מנדט, עומדת מן הצד ורואה איך שורפים בתי כנסת ובתים. לא מתערבת, ואם מתערבת תופסת את היהודים. 

"זה לא קורה במקרה, יש מפכ"ל ששבוי בתפיסות מוזרות של ארגוני שמאל ששטפו לו את המוח. המשטרה תפקדה לא באפס, אלא במינוס, במהלך שומר החומות ואת התוצאה אנחנו רואים עכשיו. אני קורא מכאן לכל שוטר וקצין, בכיר ככל שיהיה, תפקידכם להציל חיים במדינת ישראל, לא לשמוע למפכ"ל המסכן הזה". עוד הוסיף, "עם כל הכבוד למפכ"ל שכולנו מכבדים אותו והשר, השם ירחם, לא יודע מאיפה הוא בא לנו". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן