פיגוע ירי בחדרה אותר ציוד המזוהה עם דעא"ש | אחיו של אחד המחבלים הוא שוטר

פיגוע הירי שגבה את חייהם של הלוחם יזן פלאח והלוחמת שיראל אבוקרט הוביל לפעילות יזומה של כוחות הביטחון בעיר הערבית במחוז חיפה, במהלך החיפושים אותרו נשקים וטבעות וספרים המזוהים עם דאע"ש

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 28/03/22 10:11 כה באדר ב'

אותר ציוד המזוהה עם דעא"ש | אחיו של אחד המחבלים הוא שוטר
צילום: ללא

בוקר עצוב: אחרי הפיגוע הרצחני בחדרה אמש, הבוקר (ב') הותר לפרסום כי ההרוגים הם הלוחם רש"ט יזן פלאח ז"ל בן 19, תושב כסרא סמיע. התגייס למשמר הגבול לפני כשנה ושירת בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש. השאיר אחריו הורים, אח ואחות. איתו נרצחה גם רש"ט שיראל אבוקרט, בת 19, תושבת נתניה. היא התגייסה למשמר הגבול לפני כחצי שנה ושירתה בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש. השאירה אחריה הורים ואח. 

המשטרה ושירות הביטחון הכללי ביצעו הלילה פעילות יזומה באום אל פאחם במהלכה בוצעו חיפושים במספר בתים בעיר. במהלך החיפושים שבוצעו בהובלת שב"כ יחד עם שוטרי תחנת המשטרה באום אל פאחם ובהשתתפות לוחמי היס"מ, מג"ב וכוחות מיוחדים אחרים של מג"ב אותרו ונתפסו כלי נשק מסוג אקדח ורובה אייר סופט, מכשירי סלולר, מסמכים ומחשבים וכן טבעות וספרים המזוהים עם תנועת דעא"ש. עוד התגלה כי אחיו של אחד המחבלים בפיגוע הוא שוטר בתחנת משטרה באזור השרון. 

במהלך החיפושים שבוצעו בהובלת שב"כ יחד עם שוטרי תחנת המשטרה באום אל פאחם ובהשתתפות לוחמי היס"מ, מג"ב וכוחות מיוחדים אחרים של מג"ב אותרו ונתפסו כלי נשק מסוג אקדח ורובה אייר סופט, מכשירי סלולאר, מסמכים ומחשבים וכן טבעות וספרים המזוהים עם תנועת דעא"ש.

בתום החיפושים עצרו הכוחות שלושה תושבי המקום החשודים בהזדהות והשתייכות לארגון טרור לאחד מהם יש אח שמשרת במשטרה. שני חשודים נוספים נעצרו במקומות אחרים. מהמשטרה נמסר כי שוטרי מחוז חוף יחד עם לוחמי מג"ב ערוכים לפעילות ביטחון שוטף בערים וביישובים בגזרת המחוז, פריסת מחסומים בצירים, נוכחות ובולטות במרכזי הערים ובמוקדים הומי קהל.