פיגוע ירי בחדרה שרית חדד שיתפה בעקבות הפיגוע: "הלב שלי איתכם"

למרות שחלקנו הופכים אדישים, יש עדיין כמה סלבס שמרגישים צורך להתכנס לרגע אחרי אירועים קשים ולהשתתף בצער המשפחות. הפיגוע שאירע אמש בחדרה בו נרצחו שני לוחמי מג"ב גרם לכמה תגובות נוגעות ללב

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 28/03/22 08:40 כה באדר ב'

שרית חדד שיתפה בעקבות הפיגוע: "הלב שלי איתכם"
שרית חדד, צילום: קובי גדעוני/פלאש 90

חלק מהביצה בארץ כבר אדישה לפיגועים שלצערנו קורים פה באופן תדיר, וחלק עדיין מרגישים צורך להביע התייחסות, גם אם היא מינימלית לעובדה שבני אדם נרצחו במדינה על לא עוול בכפם. בין שלל אימוג'ים של לב שבור על רקע מסך חדשות בסלון, יש גם כמה שכתבו כמה מילים ואפילו עברו למעשים.

כזכור, אמש אמש סמוך לשעה 20:30 הגיעו שני מחבלים ברכב לרחוב הרברט סמואל בחדרה ופתחו באש לעבר עוברי אורח. כתוצאה מהירי נהרגו שני לוחמי מג"ב- יזן פלאח ושיראל אבוקרט ושניים נוספים נפצעו באורח קשה וקל.

חנן בן ארי שיתף את עוקביו כי הבוקר (ב') הוא היה אמור להוציא שיר חדש "אלא בי" בהשקה חגיגית. עם היוודע דבר הפיגוע פירסם בן-ארי באינסטגרם שלו סרטון בו הוא מודיע כי ידחה את הוצאת השיר בעקבות אירועי אמש כיון שלא נראה לו מתאים, אך הדגיש כי אי אפשר לעצור את החיים ולכן ישחרר שיר אחר "בסוף זה הלחן" בכותרות הסרטון כתב בן-ארי "במדינה היפה והמשוגעת שלנו תוכניות משתנות". 

"חדרה, הבית שלי, הלב שלי איתכם ועם כל המשפחות שאיבדו היום את היקר להם מכל"

גם מאיה ורטהיימר, אשתו של אסף שמיר שמשמש כרגע קונסול ישראל בניו-יורק הרגישה צורך לכתוב כמה מילים וכך שיתפה: "לא נתפס, דווקא עכשיו כשאני באמריקה אני מרגישה יותר מכל שהבית שלי בישראל הוא המקום הכי בטוח וטוב שבעולם והחדשות האלה כל-כך מפחידות ולא נתפסות, הלב עם המשפחות"

שרית חדד, במקור תושבת חדרה שיתפה גם היא את עוקביה: "חדרה, הבית שלי, הלב שלי איתכם ועם כל המשפחות שאיבדו היום את היקר להם מכל מתפללת להחלמתם של הפצועים, תשמרו על עצמכם, אמן לימים טובים יותר".