וואטסאפ תיקנה את הבאג הכי מעצבן שהיה לה

משתמשים רבים בוואטסאפ התלוננו על כך שיש באג שלא מאפשר לטעון את תמונות הפרופיל ואת הסמל של הקבוצות בצ'אטים הקבוצתיים כאשר מתחברים דרך המחשב. כעת וואטסאפ משחררת עדכון שמתקן את הבאג

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/22 17:26 כא באדר ב'

וואטסאפ תיקנה את הבאג הכי מעצבן שהיה לה
וואטסאפ.שימו לב. , צילום: shutterstock

אפליקציית המסרים המיידית וואטסאפ מוסיפה להתעדכן ולשפר את השירות שלה בכל הנוגע לנוחות השימוש בה, כעת על פי הדיווח באתר wabetainfo, וואטסאפ שחררה עדכון לבאג שגרם לכך שתמונות הפרופיל והסמלים בצ'אטים הקבוצתיים לא היו נטענים כך שלא היה ניתן לראות את התמונות, דבר שפגע בנוחות של המשתמשים.

תמונות הפרופיל לא נטענות כתוצאה מבאג                                               צילום: wabetainfo

כעת, כפי שאתם רואים בתמונה למעלה, כאשר נכנסים לוואטסאפ מהמחשב לא נטענות תמונות הפרופיל של המשתמשים ובצ'אטים הקבוצתיים  לא נטען הסמל קבוצתי. אם תהיתם למה זה קורה, אז כן, מדובר בבאג שגרם לתקלה.

וואטסאפ שחררה עדכון לתיקון באגים באפליקציה

האתר wabetainfo מעדכן כי וואטסאפ שיחררה עדכון לתיקון באגים באפליקציית הבטא של שולחן העבודה, כך שהעדכון אמור לפתור את הבעיה המטרידה. ותמונות הפרופיל מופיעות שוב בעת ההשקה. 

בנוסף, וואטסאפ כללה את אותו עדכון בגרסה העדכנית של WhatsApp Desktop, כך שאם אינכם מנויים על משתמשי הבטא, אתם לא צריכים להמתין ליציאת הגרסה 2.2211 כדי ליהנות מהעדכון. 

שימו לב ש-WhatsApp Desktop ו-WhatsApp Web מריצים את אותו קוד, כך שהתיקון זמין גם בעת שימוש ב-WhatsApp Web. הקפידו לעדכן את WhatsApp Desktop  שמותקן על המחשב שלכם, את העדכון אתם עושים על ידי הקשה על "עדכן עכשיו" ישירות בתוך WhatsApp Desktop, מעל רשימת הצ'אטים שלך.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן