מרגש: חגיגות יום הולדת לפצועה מהפיגוע בבאר שבע בבית החולים

הילה אביסרור, שנפצעה בארוח קשה בפיגוע בבאר שבע לפני יומיים חגגה יום הולדת ביום הפיגוע, צוות בית החולים החליט לחגוג לה אחרי יומיים | "התרגשתי מאוד מהמחווה ומהרצון לא לוותר ולחגוג לי את יום הולדתי"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 24/03/22 16:14 כא באדר ב'

מרגש: חגיגות יום הולדת לפצועה מהפיגוע בבאר שבע בבית החולים
צילום: רחל דוד- סורוקה

הפיגוע הרצחני שאירע לפני יומיים במרכז קניות בבאר שבע בו מחבל תושב חורה שבפזורה הבדואית הגיע לתחנת דלק בדרך חברון בבאר שבע עם רכב, ובמסע הרג רצח 4 אנשים ופצע עוד שניים. הפיגוע נגמר כאשר הוא נוטרל בידי שני אזרחים. בפיגוע נפצעה הילה אביסרור, שבדיוק באותו יום חגגה יום הולדת.

צוות בית החולים סורוקוה שמטפל בהילה לא נשאר אדיש למקרה ואחרי שמצבה השתפר היום, חגגו לה יום הולדת, הילה מספרת: "אני מתרגשת ומודה לצוות על הטיפול המדהים. מטפלים בי באופן מסור, עוזרים לי להחלים ואני מקבלת מכולם חיבוק הגדול. התרגשתי מאוד מהמחווה ומהרצון לא לוותר ולחגוג לי את יום הולדתי".

"כולנו תקווה שיהיה שיפור נוסף במצבן והן יוכלו להשתחרר הביתה"

ד"ר מנחם מצא, סגן מנהל המחלקה לכירורגיית לב חזה בסורוקה: "יש שיפור במצבן של הפצועות. הן מתקדמות היטב ובמגמת החלמה. אחת מהן עתידה לעבור במהלך היום מהיחידה לטיפול נמרץ לב וחזה למחלקה רגילה ואני מקווה שבקרוב תועבר גם הפצועה הנוספת".

מוסיף ד"ר מצא: "המטופלות הגיעו לחדר הטראומה במצב קשה כשהן סובלות מפציעה שגרמה לדימום בבית החזה ולדליפת אויר מהריאה. לאחר טיפול וייצוב מצבן הן הועברו למחלקתנו כשהן מתמודדות גם עם פגיעה נפשית על רקע האירוע הטראומטי שחוו. הן מקבלות ליווי וטיפול גם בהיבט זה. כולנו תקווה שיהיה שיפור נוסף במצבן והן יוכלו להשתחרר הביתה חזרה למשפחותיהם במהרה".