בשורה אדירה למטיילים: הכביש האסור יפתח במהלך סוף השבוע

מטיילים רבים מחכים לתקופת החגים, בה נפתח לתנועה כביש 10 בגבול מצרים. הכביש סגור מסיבות ביטחוניות וצה"ל פותח אותו באירועים מיוחדים. לאחרונה הוא נפתח גם ללא סיבה מיוחדת לרווחת המטיילים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/22 12:04 כא באדר ב'

בשורה אדירה למטיילים: הכביש האסור יפתח במהלך סוף השבוע
כביש 10 בגבול מצרים. ייפתח לציבור, צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

צאו לטייל: בצה"ל מודיעים כי כביש 10 יפתח לרווחת המטיילים במהלך סוף השבוע. כזכור, בעקבות מתקפת טרור נסגר הכביש לכל אורכו לתנועת אזרחים. מדי פעם בעקבות אירועים מיוחדים הכביש נפתח, בעיקר בחגים.

הוא יפתח לתנועה בשישי ושבת הקרובים

בשנה שעברה הודיעו בצה"ל כי "לאור בקשות הציבור ובהתאם להערכת המצב בצה"ל, הוחלט על פתיחה ניסיונית של כביש 10 לתנועה אחת לחודש בסוף השבוע". לאור התכנית הזו, במהלך סוף השבוע יפתח ציר 10 לרווחת המטיילים. הוא יפתח לתנועה בשישי ושבת הקרובים ממצפור בר לב להר כרכום בין השעות 8:00-16:00.

עוד בשורות למטיילים

כביש 10 הוא אחד הכבישים הארוכים במדינת ישראל והוא נמשך לאורך 182 ק"מ, כמעט לכל אורכו של גבול ישראל עם מצרים, מרצועת עזה בצפון ועד צומת סיירים בדרום.

לאחרונה נודע גם כי הוכרזו שמורות טבע חדשות בישראל, כי עין הנצי"ב יחזור לפעילות וכי פלטפורמת המפות עמוד ענן השיקה אפשרות למפות בתלת מימד. מה שנשאר לכם לעשות הוא רק לצאת ולטייל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן