עמוד ענן במהלך ענק שיקל על המטיילים

האפליקצייה והאתר של עמוד ענן מקלים על כל מטייל, מקצוען או חובב, והיא בעצם מדריך שיתופי לידיעת הארץ. במסגרת שיפור השירות משיקים בעמוד ענן אפשרות חדשה שתקל על המשתמשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 15:39 יט באדר ב'

עמוד ענן במהלך ענק שיקל על המטיילים
מפה בטבע, צילום: shutterstock

כל חובב טיולים מכיר את "עמוד ענן". עמוד ענן היא בעצם פלטפורמה אינטרנטית ואפליקציה המנגישה מפות מקצועיות ועדכניות שמשולבות עם המלצות המטיילים. לצד המפות המקצועיות באתר, כל משתמש יכול לשתף נקודות עניין בשטח, כמו עץ פרי, ספסל, תצפית או מעיין.

תלת מימד בעמוד ענן

במסגרת שדרוג השירות של "עמוד ענן", בימים האחרונים עלה לרשת אתר בטא עם מפות תלת מימדיות. בדף הפייסבוק של עמוד ענן נכתב: "תלת מימד בעמוד ענן! שמחים לבשר שהעלינו אתר בטא עם מפת טיולים תלת מימדית. בקרוב נוסיף את תלת מימד גם לאפליקציה, תוך שמירה על ביצועים טובים. בנייד, מומלץ לפתוח את הקישור בדפדפן ולא בדפדפן המובנה של פייסבוק".

 

לפי דף אתר האינטרנט של האתר, מטרת "עמוד ענן" היא הצגת מפות של ארץ ישראל ויצירת אנציקלופדיה גיאוגרפית מקוונת שתהיה נגישה לציבור הגולשים ללא תשלום במטרה להיות כלי למטיילים, לתלמידים, ולאוהבי ארץ ישראל.

המפות באתר הן מפה טופוגרפית בקנה מידה של 1:50,000 ומפת תיור וטיול בקנה מידה של 1:250,000 של המרכז למיפוי ישראל. באתר גם מפה עתיקה של הקרן הבריטית לחקירת ארץ ישראל משנת 1880.