המשטרה עצרה חשוד ערבי בביצוע מעשים מגונים בקטינה ומבקשת את עזרתכם

ערבי בן 32 ממחנה הפליטים שועפאט, נעצר לחקירה בחשד שביצע מעשים מגונים בקטינה בירושלים | חוקרי המשטרה מנסים לאתר האם ישנם קורבנות נוספים למעשים אלו ופונים לציבור בקריאה לדווח על כך למשטרה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/03/22 17:42 כ באדר ב'

המשטרה עצרה חשוד ערבי בביצוע מעשים מגונים בקטינה ומבקשת את עזרתכם
צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל עצרה הבוקר לחקירה ערבי בן 32 ממחנה הפליטים שועפאט, בחשד שביצע מעשים מגונים בקטינה בירושלים, ומנסה לאתר אם ישנן קורבנות נוספים. הבוקר (ד') התקבל דיווח במשטרה על זיהוי חשוד שביצע, כך על פי החשד, מעשה מגונה בקטינה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד והוא הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה במחוז ירושלים. 

מהחקירה עולה כי לפני כשלושה שבועות צעדה הקטינה לכיוון המוסד החינוכי בו לומדת בשכונת רמות בירושלים. בשלב מסוים פנה לעברה החשוד וגרם לה באמתלה להתקרב לרכב בו ישב, אחז בה וביצע בה על פי החשד מעשים מגונים תוך שהיא החלה צועקת ובוכה. רק אז שיחרר את אחיזתו בה והיא פתחה במנוסה מהמקום אל בית הספר ובהמשך היום סיפרה על כך להוריה.

הבוקר, אביה של הקטינה הבחין באדם וברכב העונים לתיאור שמסרה לו ביתו והוא הזעיק את השוטרים למקום שעצרו את החשוד לחקירה. תלונה על אודות המקרה הוגשה במשטרה. 

חוקרי המשטרה מנסים לאתר האם ישנם קורבנות נוספים למעשים אלו ופונים לציבור בקריאה לדווח על כך למשטרה. מדובר בחשוד שנוהג לחבוש כובע מצחיה בצבע שחור ורכבו בצבע כחול.
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן