פיגוע קטלני: ארבעה נרצחו בבאר שבע, המחבל הוא תושב חורה בנגב

פיגוע משולב בבאר שבע: מד"א מעדכן כי ארבעה ישראלים נרצחו בפיגוע הקטלני. המחבל נורה, ראש הממשלה בנט גינה ומקיים התייעצויות | המחבל הוא תושב חורה בנגב ובעל עבר בטחוני נרחב, בין היתר תמיכה בדאע"ש וישיבה בכלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 16:31 יט באדר ב'

פיגוע קטלני: ארבעה נרצחו בבאר שבע, המחבל הוא תושב חורה בנגב
צילום: פלאש 90

פיגוע משולב בבאר שבע: תחילת האירוע הקטלני בשעה ארבע, כשהמחבל מגיע לתחנת דלק בדרך חברון בבאר שבע עם רכב, יורד ממנו ודוקר למוות אישה. לאחר מכן הוא ממשיך למרכז קניות באיזור, יורד מהרכב ודוקר אזרחים נוספים. לאחר מכן הוא חוזר לרכב, דורס רוכב אופניים, יוצא מהרכב ומנוטרל בידי שני אזרחים.

מד"א עדכן כי ארבעה ישראלים נרצחו בפיגוע, וכאמור המפגע נוטרל. המחבל הינו תושב חורה בנגב והוא שוחרר מהכלא הישראלי בשנה האחרונה. ראש הממשלה בנט קיים התייעצויות וגינה את הפיגוע. כל קצות הקשת הפוליטית גם הצטרפו לגינויים, בתוכם גם הרשימה המשותפת ורע"מ.

המחבל: מחמד ע'אלב אחמד אבו אלקיעאן

המחבל הוא מחמד ע'אלב אחמד אבו אלקיעאן, יליד 88', תושב חורה, לשעבר מורה בבי"ס תיכון בחורה. הוא נעצר לחקירה ב-2015, הודה בתמיכה בדאע"ש והשתתפות במפגשים של תומכי דאע"ש בחורה.

כמו כן, הודה כי תכנן לצאת לסוריה כדי להצטרף לדאע"ש, במסווה של יציאה לעומרה בסעודיה. לאחר מכן הוגש לביהמ"ש המחוזי בבאר שבע כתב אישום המייחס לו השתתפות באסיפה של התאחדות בלתי מותרת, קשירת קשר לפשע, ניסיון לפעילות בהתאחדות בלתי מותרת וניסיון ליציאה שלא כדין.

צילום: איחוד הצלה