פיגוע קטלני בנט: "האזרחים שירו במחבל הפגינו תושייה ואומץ לב ומנעו קורבנות נוספים"

חברי הכנסת מגיבים לפיגוע הקשה בבאר שבע בו נרצחו ארבעה ישראלים, וראש הממשלה בנט כתב: "שולח את תנחומיי העמוקים למשפחות הנרצחים בפיגוע הקשה בבאר שבע" | כל התגובות

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 17:33 יט באדר ב'

בנט: "האזרחים שירו במחבל הפגינו תושייה ואומץ לב ומנעו קורבנות נוספים"
בנט, צילום: Roni Ofer/Flash90

פיגוע דקירה בבאר שבע: לפני שעה קלה הגיע גבר לאזור מרכז מסחרי בבאר שבע והחל לדקור עוברי אורח. מד"א מעדכן כי ארבעה ישראלים נרצחו. המפגע נוטרל, שוטרים במקום. המחבל הינו תושב חורה בנגב הוא שוחרר מהכלא הישראלי בשנה האחרונה. במערכת הפוליטית הגיבו לפיגוע הקשה.

"אנחנו חייבים לגבות מחיר כבד ממי ששולח מפגעים וממי שמפגע"

בתוך כך, ראש הממשלה נפתלי בנט מקבל כעת עדכון ומקיים התייעצות עם השר לביטחון פנים ועם מפכ"ל המשטרה. נתניהו אמר: "הפיגוע הרצחני והמזעזע בבאר שבע מחייב פעולה מיידית לתפיסת כל מי שאחראים לו ולמיצוי כל חומרת הדין איתם".

ראש הממשלה לשעבר הוסיף: "אני מבקש להשתתף בצער משפחות הנרצחים ומתפלל לשלום הפצועים. בנט ולפיד חייבים להתעלם מכל שיקול פוליטי ולדאוג מייד לתפיסת המחבלים ולהשבת הביטחון לתושבי באר שבע והדרום".

ראש הממשלה, נפתלי בנט אמר: "אני שולח את תנחומיי העמוקים למשפחות הנרצחים בפיגוע הקשה בבאר שבע, ומתפלל לשלום הפצועים. קיימתי כעת הערכת מצב והתייעצות עם השר לביטחון פנים ועם מפכ"ל המשטרה בעקבות הפיגוע. האזרחים שירו במחבל הפגינו תושייה ואומץ לב ומנעו קורבנות נוספים. כוחות הביטחון נמצאים בדריכות מירבית. נפעל ביד קשה נגד מבצעי טרור. נרדוף ונשיג גם את סייעניהם".

"יש פה מחיר שנגבה כל פעם סביב הפיגועים האלה, אנחנו חייבים לגבות מחיר כבד ממי ששולח מפגעים וממי שמפגע, ואנחנו נעשה את זה. עכשיו מתחקרים את האירוע ומטפלים בפצועים, מערכת הביטחון תדע לעשות את זה מהר", אמר שר התקשורת הנדל בראיון ל-103FM.

"פיגוע רצחני מזעזע. הלב נקרע. תנחומי למשפחות ורפואה שלמה לפצועים"

איתמר בן גביר: "פיגוע רודף פיגוע וזה כבר היום השלישי ברצף שבו מתבצע פיגוע. הממשלה המעופפת לא מתפקדת כדי לשמור על חיי האזרחים, אבל נותנת גב לטרור ומפנה מאחזים בברוטאליות חסרת רחמים. כשהממשלה מעבירה מסר של חולשה ומעניקה הקלות ופרס לטרור בחסינות מפני בנייה בלתי חוקית, התוצאה שהטרור מרים את הראש. חייבים לנהוג בנחישות ותקיפות, אסור למצמץ מול הטרור".

ח"כ אופיר סופר: "יום אחרי יום, הטרור מרים את ראשו במדינת ישראל. שולח רפואה שלמה לפצועים ותנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים. יהי זכרם ברוך". ח"כ מיכל רוזין ממרצ אמרה: "פיגוע רצחני מזעזע. הלב נקרע. תנחומי למשפחות ורפואה שלמה לפצועים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן