"פיגוע נפשע": ברשימה המשותפת וברע"מ מגיבים לפיגוע בבאר שבע

המפלגות הערביות מתייחסות לפיגוע בבאר שבע בו נרצחו ארבעה ישראלים. איימן עודה כתב: "קראתי בזעזוע על האירוע הרצחני בבאר שבע", ממפלגת רע"מ נמסר: "אזרחי המדינה הערבים שומרי חוק ומוקעים מתוכם כל גורם שמשתמש באלימות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 18:22 יט באדר ב'

"פיגוע נפשע": ברשימה המשותפת וברע"מ מגיבים לפיגוע בבאר שבע
מפלגת רע"מ , צילום: פלאש 90

התגובות לפיגוע המשולב בבאר שבע: לאחר שמוקדם יותר היום (ג') תושב חורה בנגב רצח ארבעה ישראלים בפיגוע קשה בבאר שבע, חברי הכנסת מגנים את האירוע הקשה. גם חברי הכנסת של הרשימה המשותפת ורע"מ הצטרפו ומגנים את הפיגוע.

"לגלות אחריות ולקדם שיח סובלני"

ממפלגת רע"מ נמסר: "מפלגת רע״מ מגנה את הפיגוע הנפשע בבאר שבע, ושולחת תנחומיה למשפחות הנרצחים ומאחלת החלמה מהירה ושלמה לפצועים. אזרחי המדינה הערבים שומרי חוק ומוקעים מתוכם כל גורם שמשתמש באלימות נגד אזרחים אחרים. רע״מ קוראת לכל האזרחים לשמור על מרקם החיים המשותף והעדין, לגלות אחריות ולקדם שיח סובלני בשעה קשה זו".

גם יושב ראש המשותפת איימן עודה כתב: "קראתי בזעזוע על האירוע הרצחני בבאר שבע. אלימות היא אינה דרכנו ועלינו לגנות אותה בכל תוקף. ליבי עם משפחות ההרוגים בשעתן הקשה, ואני שולח איחולי החלמה לפצועים".

"זו לא דרכו של הציבור הערבי בכלל, ובנגב בפרט"

חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן כתבה בטוויטר: "אני מגנה את הפגיעה באזרחים חפים מפשע בבאר שבע, ושולחת איחולי החלמה לפצועים, ותנחומים למשפחות הנרצחים. זו לא דרכו של הציבור הערבי בכלל, ובנגב בפרט, במאבקו הצודק נגד הנישול והדיכוי המתמשכים".

בהמשך היא הסתייגה וכתבה: "אני מזהירה מפני ההסתה הגזענית ומהשימוש בפשע זה להצדקת הקמת מיליציות גזעניות שירדפו ערבים".