לוחמים משוחררים? תכנית חדשה תכניס אתכם להייטק תוך שנה

לא רק 8200: תכנית חדשה ללוחמים משוחררים תכשיר אתכם תוך שנה לעבודה בהייטק עם שכר גבוה, ההרשמה לתוכנית היוקרתית כבר החלה, הבאנו לכם את כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/22 09:49 טו באדר ב'

לוחמים משוחררים? תכנית חדשה תכניס אתכם להייטק תוך שנה
לוחמים, ארכיון, צילום: דובר צה"ל

סיוע ליוצאי יחידות קרביות להדביק את הפערים הטכנולוגיים מול בוגרי 8200 והיחידות הטכנולוגיות בצה"ל: חברת "הילמ"ה" (הייטק למען החברה), בשותפות המועצה הציונית בישראל, יוצאת בפרויקט חברתי חדש - תוכנית "תבור 575" להכשרת יוצאי היחידות הלוחמות להשתלבות בתעשיית ההיי-טק.

משכורת גבוהה תוך שנה

מדובר בתוכנית הכשרה והשמה מואצת לפיתוח תוכנה, המיועדת ללוחמים וללוחמות משוחררים שנמצאים בעמדת נחיתות תעסוקתית בענף ההיי-טק מול חבריהם בוגרי 8200 והיחידות הטכנולוגיות. לצד ההיבט העיוני, התוכנית תכלול שנת ניסיון מעשי בפיתוח פרויקטים למגזר הציבורי והחברתי, עם עבודה למשך שישה חודשים בשכר של 9,000 שקלים לפחות, כדי לצבור ניסיון נוסף כג'וניור. כך מפרסם הבוקר (ו'), עורך ערוץ חיילים של "ישראל היום", חנן גרינווד

ההרשמה החלה

התוכנית תחל באוקטובר 2022, ובימים אלו החלה ההרשמה אליה באתר הילמ"ה. בתוכנית שותפים גם חברת סינמדיה, חברת רד וזרוע העבודה עם מנהל מעסיקים. לדברי מירב ישראלי-אמרנט, סמנכ"לית השותפויות של הילמ"ה, "תבור 575 היא התוכנית היחידה המשלבת כניסה לעולם ההיי-טק יחד עם מציאת משמעות בעבודה ויצירת אימפקט משמעותי על אוכלוסיות שלמות".

עו"ד עוז חיים, מנכ"ל המועצה הציונית בישראל, סיפר: "תוכנית חשובה זו משלבת ציונות וחדשנות, ומעניקה ללוחמים משוחררים הזדמנות שווה להשתלב בעולם ההיי-טק ולהיות חלק משוק העבודה המתחדש. הלוחמים שיתקבלו אליה יעברו הכשרה שתציב אותם בשורה אחת עם בוגרי יחידות הסייבר השונות. הקצינים והלוחמים הללו ראויים לקבל מאיתנו בחזרה".