53 מנות באולפנת אלקנה: התרמת דם שיזמה הדר אריאל צור ז"ל לפני מותה

לאחר מותה הטרגי של הדר בתאונת דרכים בצומת גלילות, החליטו בני משפחתה וחבריה להמשיך בעשיית הטוב שלה וקיימו יום התרמת דם לעילוי נשמתה. את יום ההתרמה יזמה הדר שבוע לפני שנהרגה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/22 17:28 ו באדר ב'

באולפנת אלקנה: התרמת דם שיזמה הדר אריאל צור ז"ל לפני מותה
יום ההתרמה המיוחד, צילום: דוברות מד"א

הדר אריאל צור ז"ל מקרית נטפים שבשומרון, נהרגה בסוף השבוע האחרון בתאונת דרכים בצומת גלילות. הדר, שהייתה בת 17 במותה נהגה להתנדב באופן קבוע, הייתה פעילה חברתית ויזמה לפני מותה שיתוף פעולה עם שירותי הדם של מד"א, על מנת לקיים יום התרמת דם באולפנה באלקנה. 

לאחר מותה הטרגי החליטו בני משפחתה וחבריה להמשיך בעשיית הטוב ששלה ובחרו לקיים היום (ד') את יום ההתרמה לזכרה ולעילוי נשמתה. להתרמה שהתקיימה בספרית אולפנת אלקנה הגיעו עשרות מכרים, חברים ותורמים נוספים מהיישוב ומהסביבה ותרמו 53 מנות דם שיסייעו להציל את חייהם של כ-150 חולים ופצועים שזקוקים למנות דם ומרכיבי דם כחלק מהטיפול הרפואי.

הדר שלמדה באולפנה באלקנה הניחה אחריה הורים וארבע אחיות. אביה עובד בתעשייה האווירית ואמה באוניברסיטת אריאל. "המועצה האזורית שומרון מרכינה ראש עם לכתה של בת כתה י"ב, הדר אריאל צור, שנהרגה אמש", נמסר מהמועצה. 

 "כולנו אבלים על המוות המיותר הזה של פרח צעיר, הדר, רק בתחילת חייה, בעת בילוי עם חבריה מהשומרון. כולנו מחבקים את המשפחה והחברים", אמר ראש מועצת שומרון יוסי דגן.


(זירת התאונה בגלילות)