ההרוגה בתאונת הדרכים בגלילות: הדר אריאל צור - תלמידת אולפנת אלקנה

רוכב אופנוע פגע אמש בהדר אריאל צור בת ה-17 שחצתה כביש במעבר חציה בצומת גלילות. הבוקר נקבע מותה לאחר שמאמצי ההחייאה כשלו | הדר הניחה אחריה הורים וארבע אחיות

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/03/22 09:21 ג באדר ב'

ההרוגה בתאונת הדרכים בגלילות: הדר אריאל צור - תלמידת אולפנת אלקנה
הדר אריאל צור ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

אמש (ש')  בשעה 21:59 התקבל דיווח במוקד מד"א על תאונת דרכים בכביש 2 בצומת גלילות, פגע רוכב אופנוע בהולכת רגל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב שני פצועים: נערה כבת 17 במצב אנוש, בה בוצעו פעולות החייאה, ורוכב אופנוע כבן 20 עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם. הבוקר נקבע מותה של הנערה, הדר אריאל צור, תלמידת כיתה י"ב מקרית נטפים שבשומרון.

הדר שלמדה באולפנה באלקנה הניחה אחריה הורים וארבע אחיות. אביה עובד בתעשייה האווירית ואמה באוניברסיטת אריאל. "המועצה האזורית שומרון מרכינה ראש עם לכתה של בת כתה י"ב, הדר אריאל צור, שנהרגה אמש", נמסר מהמועצה. מפרטים ראשונים עולה כי הדר חצתה את הכביש בצומת גלילות, במעבר חציה.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, הנחה את הצוותים הרלוונטיים באגף הרווחה, ואגף חינוך ללוות את המשפחה ואת מעגלי הישוב והחברים הזקוקים לסיוע. "כולנו אבלים על המוות המיותר הזה של פרח צעיר, הדר, רק בתחילת חייה, בעת בילוי עם חבריה מהשומרון. כולנו מחבקים את המשפחה והחברים", אמר דגן.