הרב סתיו: "יש קהילות יהודיות ששמחת הפורים שלהן תהיה מוגבלת"

קריאות המגילה במסגרת 'מגילה בקהילה' של ארגון רבני צהר וארגון 'יחד' מבית רשת אור תורה סטון יתקיימו במעל ל-500 מוקדים בכל רחבי הארץ. הרב סתיו: "עלינו להודות ולשמוח בחג הפורים הזה שזכינו להגיע אליו בבריאות ובשלום"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 09/03/22 13:50 ו באדר ב'

הרב סתיו: "יש קהילות יהודיות ששמחת הפורים שלהן תהיה מוגבלת"
צילום: דוברות צהר ואור תורה סטון

מיזם 'מגילה בקהילה' יתקיים בפעם ה-12 ברציפות. קריאת המגילה תיערך במעל ל-500 מוקדים שונים ובמעל ל-200 יישובים בכל רחבי הארץ במסגרת המיזם ארגון רבני צהר וארגון 'יחד' מבית רשת אור תורה סטון.

"עלינו להודות ולשמוח בחג הפורים הזה שזכינו להגיע אליו בבריאות ובשלום"

מאות מתנדבים ייקחו חלק במיזם 'מגילה בקהילה' אשר יכלול קריאת מגילה עם הסברים על המגילה ועל החג, חלוקת משלוחי מנות לילדים ומגילות מעוצבות. הקריאות ייערכו בין היתר במתנ"סים, בפארקים ויישובים ובקיבוצים בצפון ובדרום, ועוד. אירועי 'מגילה בקהילה' מיועדים לילדים ולהורים, חילוניים ודתיים, נשים וגברים.

הרב דוד סתיו, יו"ר ארגון רבני צהר, אמר על היהודים באוקראינה: "ישנן קהילות יהודיות שהשנה הפורים שלהן יהיה שונה והשמחה תהיה מוגבלת. בגלל מלחמה ששינתה את חייהם מהקצה אל הקצה, בגלל המגפה שבגינה יש כאלו שכבר אינם חוגגים עמנו. עלינו להודות ולשמוח בחג הפורים הזה שזכינו להגיע אליו בבריאות ובשלום ולהתפלל שנזכה כולנו גם בשנה הבאה".
למוקדי הקריאות ברחבי הארץ - לחץ כאן

רוצים לקחת חלק?

בארגונים אומרים כי משפחות המעוניינות לקחת חלק במיזם 'מגילה בקהילה' מוזמנות להיכנס ולהירשם באתרים של ארגוני צהר וארגון 'יחד' מבית רשת 'אור תורה סטון' וכן בעמודי הפייסבוק של הארגונים.

הרב ד"ר כתריאל ברנדר, נשיא וראש מוסדות אור תורה סטון הוסיף: "אנו מבקשים לאפשר לכל אחד ואחת לפגוש את היהדות ולהתחבר בדרכם לרוח החג, מנהגיו וערכיו, מתוך אחדות בין חלקיה ומגזריה של החברה הישראלית. היהדות שייכת לכולם ולכן בחרנו להנגיש אותה בצורה חווייתית ונעימה. פורים הינו חג של שמחה - ואין דבר יהודי וישראלי יותר מהתאספות משותפת של כלל ישראל לחגוג יחדיו את המורשת המשותפת".

למוקדי הקריאות ברחבי הארץ - לחץ כאן

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן