מלחמה באירופה

ראש המל"ל ביקש לדחות הדיון על מתווה פינוי חאן אל-אחמר, הסיבה: "בנט עסוק במלחמה באירופה"

המדינה מבקשת מבג"ץ דחייה של חודש נוסף לעדכון במתווה חאן אל-אחמר, וזאת בשל "עיסוקו של ראש הממשלה במשבר הלחימה באירופה". תנועת רגבים: "הבקשה מריחה כמו מריחה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 08/03/22 19:16 ה באדר ב'

ראש המל"ל ביקש לדחות הדיון על מתווה פינוי חאן אל-אחמר, הסיבה: "בנט עסוק במלחמה באירופה"
בנט בחאן אל אחמר, עוד חודש יעזור?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הממשלה מתקשה להכריע בסוגיית חאן אל אחמר כאשר הערב (ג') הגישה פרקליטות המדינה לבג"ץ, בקשה לדחייה של חודש נוסף, זאת לצורך העברת התייחסותם של גורמים בכירים בממשלה, בראשם ראש הממשלה נפתלי בנט.

 


 
המדינה שהייתה אמורה לעדכן את בג"ץ בעמדתה עד יום ראשון האחרון, ביקשה וקיבלה ארכה נוספת בת יומיים, עד הערב. כאמור, גם במועד זה המדינה מתקשה לעמוד ומבקשת ארכה נוספת בת 30 ימים.

בקשת הדחיה הנוספת מריחה כמו מריחה. נשקול פניה לבג"ץ לבקשת פסק דין

"בשים לב לנסיבות השעה בזירה המדינית-העולמית, ובכלל זאת עיסוקו של ראש הממשלה במשבר הלחימה באירופה, וכדי לאפשר לראש הממשלה להידרש לעניין מושא העתירה, מתבקש בית המשפט הנכבד ליתן בידי המשיבים ארכה נוספת בת 30 יום להגשת הודעת העדכון, וזאת עד ל-7 באפריל", כך נכתב בתצהיר הבקשה עליו חתום ראש המל"ל, איל חולתא.

בתנועת רגבים אמרו בתגובה לבקשת הדחיה החדשה: "ככל הידוע לנו ראש הממשלה בנט כבר חזר ממסעו באירופה, ובקשת הדחיה הנוספת מריחה כמו מריחה. נשקול פניה לבג"ץ לבקשת פסק דין".

כזכור בתחילת השבוע פרקליטות המדינה הגישה לבג"ץ בקשת ארכה נוספת בת 48 שעות כדי לעדכן את עמדת המדינה בעניין פינוי חאן אל-אחמר. זאת, לאחר שבספטמבר האחרון ביקשה המדינה בקשה נוספת לדחייה של חצי שנה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן