מורה לנהיגה מירושלים מואשם בביצוע עבירות מין בתלמידה

יעקב רובינגר, מורה לנהיגה בן 62, מואשם כי הטריד את תלמידתו הצעירה, "הנאשם הניחי את ידו על רגלה של א', מעל חצאיתה, ללא הסכמתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/22 11:33 ה באדר ב'

מורה לנהיגה מירושלים מואשם בביצוע עבירות מין בתלמידה
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ג') לבית משפט השלום בבירה כתב אישום נגד יעקב (קובי) רובינגר, מורה לנהיגה בן 62, תושב ירושלים, בגין ביצוע עבירות מין בתלמידתו במהלך שיעורי הנהיגה. על פי כתב האישום, במסגרת השיעורים ביצע הנאשם, במספר הזדמנויות, מעשים מגונים באחת מתלמידותיו ללא הסכמתה.

מפרטי האירוע עולה כי במסגרת שיעורי הנהיגה נהגה א' על רכב לימוד הנהיגה, כאשר הנאשם יושב לצידה במושב הנוסע. ביום 21.8.17, במהלך שיעור נהיגה, הניח הנאשם את ידו על רגלה של א', מעל חצאיתה, ללא הסכמתה. מאוחר יותר, באותו היום, כתבה א' לנאשם ביישומון הווטסאפ כי יפסיק במעשיו וציינה בפניו כי שומרת נגיעה והדבר אינו נעים לה והנאשם בתגובה כתב לה כי מבטיח שהדבר לא יקרה יותר.

למחרת, ביקש הנאשם מא' למחוק את הודעות הווטסאפ, והיא עשתה כן. כשבוע לאחר מכן, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, במהלך שיעור נהיגה, ועל אף בקשתה של א' לאחר השיעור הקודם שלא יגע ברגליה, הניח הנאשם את ידו על רגלה של א', מעל חצאיתה, ללא הסכמתה. הנאשם הניח את ידו כאמור במהלך רוב שיעור הנהיגה.

ביום 21.9.1, במסגרת שיעור נהיגה נוסף, בעת שא' נהגה ברכב, הניח הנאשם את ידו על רגלה של א', מעל חצאיתה וזאת ללא הסכמתה. הנאשם ליטף את ירכה של א' במשך מספר דקות. בשלב מסוים, הזיז הנאשם את ידו לכיוון החלק הפנימי של הירך והניח את ידו על איבר מינה למשך כדקה. א' בתגובה ביקשה מהנאשם שיפסיק וכי הדבר אינו נעים לה. בתגובה, הזיז הנאשם את ידו, שתק ולא הגיב.  כתוצאה ממעשיו, עזבה א' את שיעורי הנהיגה אצל הנאשם. א