השחקן משה איבגי צפוי להשתחרר מהכלא כבר בשבוע הבא

השחקן משה איבגי, ישתחרר מהכלא שבוע הבא אחרי חמישה חודשי מאסר בלבד מתוך ה-11 להם נידון | שחרורו המוקדם מגיע בעקבות החלטת הפרקליטות שלא לערער על ועדת השחרורים של הכלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/22 10:09 ד באדר ב'

השחקן משה איבגי צפוי להשתחרר מהכלא כבר בשבוע הבא
משה איבגי, ארכיון, צילום: Meir Vaknin/Flash90

השחקן משה איבגי שנכלא בספטמבר בגין הטרדה מינית ומעשים מגונים בשלוש נשים, צפוי להשתחרר מהכלא כבר בשבוע הבא. ההחלטה הזו מגיעה הבוקר (ב'), לאחר שהפרקליטות החליטה שלא לערער על החלטת ועדת השחרורים באשר לשחרורו המוקדם של איבגי, שעליו נגזרו 11 חודשי מאסר.

כאמור, הפרקליטות החליטה שלא לערער על החלטת ועדת השחרורים באשר לשחרורו המוקדם של משה איבגי, שעליו נגזרו 11 חודשי מאסר. איבגי ריצה עד היום חמישה חודשי מאסר וחצי בכלא חרמון שבצפון. על רקע חוות דעת של גורמי המקצוע, נקבע כי מידת המסוכנות של איבגי נמוכה וכן בשל הטיפול לעברייני מין שהוא קיבל בבית הסוהר "מסוכנתו לשלום הציבור פחתה, אינו סובל מסטייה מינית".

השחרור מגיע בעקבות תכנית השיקום שאותה איבגי יציג בפני ועדת השחרורים, שתכלול: טיפול פסיכולוגי אחת לשבוע, התנדבות במשתלה אחת לשבוע והתחייבות לא להתייחס בתקשורת וברשתות לעבירות או למתלוננות. בנוסף תתקבל המלצה של מעצר בית לילי בין השעות 22:00-06:00. 

השחקן הורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים ובעבירה נוספת של הטרדה מינית בארבע נשים לפני כ-6 שנים. לפני כשבוע ועדת השחרורים של כלא צלמון החליטה כי היא תומכת בקיצור מאסרו והשחקן צפוי לשהתחרר לאחר ריצוי של 5 חודשי מאסר בלבד.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן