משה איבגי החל בריצוי המאסר: "את מה שהיה להגיד כבר אמרתי"

11 חודשי המאסר שנגזרו על השחקן בגין מעשים מגונים בשתי נשים והטרדה מינית באישה נוספת - יחלו היום. "אני מקווה שהתקופה פה תעבור כמו שהיא צריכה לעבור", אמר איבגי עם כניסתו לכלא חרמון

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 29/09/21 08:52 כג בתשרי התשפב

משה איבגי החל בריצוי המאסר: "את מה שהיה להגיד כבר אמרתי"
השחקן משה אבגי, צילום: פלאש 90

השחקן משה איבגי התייצב היום (ד') בשערי כלא חרמון והחל לרצות 11 חודשי עונש מאסר אחרי שהורשע בביצוע מעשים מגונים בשתי נשים והטרדה מינית באישה נוספת. "לא באתי לטיול בתאילנד. אין לי מה להגיד, את מה שהיה להגיד כבר אמרתי ואני מקווה שהתקופה פה תעבור כמו שהיא צריכה לעבור", אמר איבגי עם כניסתו לכלא. 

איבגי בן ה-67 היה אמור להתחיל את ריצוי העונש בתחילת חודש ספטמבר, אך הגיש בקשה לבית המשפט לדחות את המועד לסוף החודש הבא, לאחרי החגים כאשר הפרקליטות לא הביעה התנגדות לבקשה ומסרה: "בשים לב לגילו של הנאשם ולכך שעם מתן גזר הדין בית המשפט הורה על עיכוב ביצוע עונש המאסר, המאשימה לא תתנגד לעיכוב נוסף עד לאחר חגי תשרי".

עו"ד מיכאל כרמל, שייצג את איבגי מסר כי יום כניסת השחקן לכלא "הוא יום עצוב מאוד. משה איבגי נכנס לכלא אך ורק בשל הפרסונה שלו, בגלל שהשם שלו משה איבגי, ולא בגלל המעשים בהם הורשע. משה מתכוון לקחת את המאסר כנקודת שינוי בחיים שלו, ממנה הוא רק יטפס".

גזר הדין העדכני הגיע אחרי ערעורים הדדיים, וניתן בחודש יולי האחרון. מלבד 11 חודשי המאסר הוא כולל גם פיצוי של 30 אלף שקלים לאחת הנפגעות. ב-23 באוגוסט, איבגי הודיע כי החליט שלא יערער על גזר דינו ובכך הסתיימו הדיונים המשפטיים. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן