וואטסאפ למחשב בעדכון שהיה צריך להגיע מזמן

וואטסאפ מצטרפת למתחרות ומוסיפה למשתמשי הרשת החברתית במחשב את האפשרות להגיב באימוג'י מהיר על הודעות, העדכון כבר נמצא בפיתוח גם עבור דגמי אנדרואיד ו iOS | לפרטים המלאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/22 12:26 כג באדר א'

וואטסאפ למחשב בעדכון שהיה צריך להגיע מזמן
צילום: shutterstock

וואטסאפ, היא אפליקציית המסרים הנפוצה ביותר ברחבי העולם. כולנו מנהלים את החיים דרך האפליקציה, אם בהתכתבות אישית, בקבוצות עם בני משפחה, חברים לימודים או עבודה, ואפילו גם כדי לקבל עדכוני חדשות במהירות.

גישה מהירה ל-6 אימוג'ים ישירות דרך ההודעה שקיבלתם

בין הדרכים להתכתב באפליקציית המסרים המובילה בעולם, היא על ידי אימוג'ים שלעיתים יכולים להחליף מילים שלמות וחוסכות לנו הרבה זמן. חלק מהאימוג'ים כבר הפכו לגנרים כך שכולם משתמשים בהם וברור לכולם למה הם מתכוונים, כעת וואטסאפ הפכה את זה ליותר פשוט ותאפשר גישה לאימוג'ים מסויימים ישירות דרך ההודעה שקיבלתם, ולא דרך המקלדת - דבר שקיים כבר באפליקציות מסרים אחרות. 

וואטסאפ: כעת תוכלו להגיב באימוג'י מהיר

אם עד היום נאלצתם לחפש את האימוג'י בין אינספור אימוג'ים כעת תוכלו להגיב באימוג'י מהיר, התכונה שהיתה זמינה בגרסת הבטא של WhatsApp עבור אנדרואיד, ובגרסת הבטא של WhatsApp עבור iOS, תיכנס גם לשימוש למשתמשי הוואטסאפ מהמחשב, כל על פי העדכון  באתר wabetainfo. 

 

צילום: wabetainfo

כפי שאתם רואים בצילום מסך זה, יש לכם אפשרות בחירה בין 6 אימוג'ים שונים, כעת אפ תעדכנון את הגרסה במחשב לזו האחרונה, תיראו שליד  ההודעה שתקבלו יהיה לכם כפתור תגובה בצורת סמיילי, כאשר תלחצו עליו תוכלו להגיב במהירות להודעה עם אימוג'י'.  


הפיצ'ר נמצא בפיתוח, אבל מכיוון ש-WhatsApp סוף סוף עובדת עליו היום, זה אולי אומר שזה לא ייקח כל כך הרבה זמן.