וואטסאפ בעדכון נוסטלגי שיעזור לכם למצוא חברים בקלות

אחרי שמשתמשים רבים התלונני על הסדר החדש, וואטסאפ מחזירה אפשרות חדשה ישנה, מעכשיו תוכלו לבחור אחת משני סוגים ברשימת אנשי הקשר שלכם - צ'אטים אחרונים או רשימת שמית של אנשי הקשר

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/22 16:58 יד באדר א'

וואטסאפ בעדכון נוסטלגי שיעזור לכם למצוא חברים בקלות
צילום: shutterstock

אפליקציית המסרים וואטסאפ היא מזמן לא רק כלי ליצירת קשר בין אנשים, האפליקציה תופסת חלק נכבד בכל תחומי החיים שלנו, מניהול זמן, דרך עדכוני חדשות, ועד לעבודה יומיומית אפילו דרך המחשב. כל אלה הופכים כל עדכון קטן למשנה חיים בשביל אנשים רבים.

אחת השיטות הנפוצות ויש שיאמרו הבעייתיות לאיתור איש קשר ולשלוח לו הודעה, היתה בעבר על ידי גלילה ברשימת אנשי הקשר שסודרו לפי ה אלף בית, בעדכון שוואטסאפ הוציאה, היא הסירה את האפשרות הזאת והפכה את הרשימה לרשימת צ'אטים אחרונים, דבר שמקשה על כאלה שרגילים למצוא לפי האלף בית. 

לאחר תלונות רבות של משתמשים וואטסאפ מחזירה את האפשרות לבחור ברשימת אנשי קשר לפי האלף בית

כעת, לאחר תלונות רבות של משתמשים וואטסאפ מחזירה את האפשרות לבחור ברשימת אנשי קשר לפי האלף ב', אך לא מבטלת את האפשרות לצ'אטים אחרונים למי שהתרגל עד כה. 

העדכון החדש, ברירת המצבים של אנשי הקשר

העדכון החדש, ברירת המצבים של אנשי הקשר צילום: wabetainfo

וואטסאפ משיבה את האפשרות שסדר השיחות יהיה לפי סדר הא'-ב' של אנשי הקשר

היום הודיעו מנהלי וואטסאפ על השקה של אפשרות חדשה - ישנה, שתקל על מיליונים ברחבי העולם. הפיצ'ר החדש יאפשר לכל אחד לבחור כיצד הוא יראה את סדר השיחות שלו. אם עד עכשיו הסדר היה לפי האדם האחרון שדיברת איתו - עובדה שבמקרים רבים גורמת לאדם לגלול זמן רב עד שהוא מוצא את השיחה הנצרכת, כיום ישנה אפשרות שסדר השיחות יהיה לפי סדר הא'-ב' של אנשי הקשר - כפי שהיה בימיה הראשונים של האפליקציה.

נזכיר כי זה לא השדרוג הראשן של וואטסאפ בתקופה האחרונה, לפני כמה ימים השיקו עדכון חדש של Whatsapp Desktop , בו ניתן יהיה לשמוע הודעה קולית ובמקביל להשתמש בשאר האפליקציה. מדובר בעדכון שייקל על השימוש באפליקציה בצורה משמעותית מכיוון שיאפשר לנו לא להשבית את האפליקציה בשביל לשמוע הודעה קולית ארוכה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן